Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (31)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (57)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Войтович І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Линець М. М. 
Результативно-значущі різновиди фізичних якостей футболістів на етапі спеціалізованої базової підготовки [Електронний ресурс] / М. М. Линець, Н. А. Трохимчук, І. П. Войтович // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 5. - С. 155–159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_5_34
Мета роботи - з'ясувати наявність результативно-значущих показників фізичної підготовки 15 - 16-річних футболістів. Метод дослідження - педагогічне спостереження із застосуванням інструментальних методик. Виявлено 24 достовірні (<$Eroman p~symbol Г~0,05>) кореляційні взаємозв'язки між кількісними показниками ефективності техніко-тактичних дій за умов змагальної діяльності та рівнем розвитку фізичних якостей, у тому числі 13 прямого та 11 оберненого характеру. Найбільше значущих прямих взаємозв'язків показників змагальної діяльності встановлено з рівнем розвитку силових і швидкісно-силових якостей та латентним часом простої аудіо-моторної та складної зорово-моторної реакцій 15 - 16-річних футболістів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 809.15 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Войтович І. С. 
Дидактичні основи використання віртуальної енциклопедії при вивченні фізичних величин – характеристик персональних комп'ютерів [Електронний ресурс] / І. С. Войтович, Н. М. Гнедко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_11
Зазначено, що актуальним є створення та використання відповідних навчальних ресурсів, що надаються об’єктам навчального процесу через інформаційно-комунікаційні технології. Досліджено дидактичні основи використання віртуальної енциклопедії. Проаналізовано розроблену авторами віртуальну енциклопедію "Фізичні величини – характеристики персональних комп’ютерів", її компоненти та особливості використання за дидактичними можливостями.Указано на то, что актуальным является создание и использование соответствующих учебных ресурсов, предоставляемых объектам учебного процесса через информационно-коммуникационные технологии. Исследованы дидактические основы использования виртуальной энциклопедии. Проанализирована разработанная авторами виртуальная энциклопедия "Физические величины – характеристики персональных компьютеров", ее компоненты и особенности использования по дидактическим возможностям.This article investigated didactic bases of virtual encyclopedia application. "Virtual encyclopedia. Physical values – the characteristics of personal computers" designed by the author is described i. e. its components and peculiarity of their application due to didactic possibilities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.691 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Павлова Н. С. 
Використання дистанційний курсів для формування у студентів уміння вчитися самостійно [Електронний ресурс] / Н. С. Павлова, І.С. Войтович // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2012. - №. 12. - С. 205-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2012_12_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 592.269 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сосницький В. М. 
Магнітне картування серця — нова інформаційна технологія неінвазивної електрофізіології [Електронний ресурс] / В. М. Сосницький, І. Д. Войтович, М. П. Бойчак, Г. В. Мясніков, І. А. Чайковський, Т. В. Сосницька // Доповiдi Національної академії наук України. - 2011. - № 1. - С. 166-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2011_1_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.311 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Войтович І. І. 
Проблеми класифікації невідкладних слідчих дій за часом їх провадження у кримінальному процесі [Електронний ресурс] / І. І. Войтович // Університетські наукові записки. - 2011. - № 2. - С. 328-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2011_2_55
Попередній перегляд:   Завантажити - 142.478 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сергієнко В. П. 
Перспективи використання "cloud computing” у навчальній діяльності педагогічних університетів [Електронний ресурс] / В. П. Сергієнко, І. С. Войтович // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2011. - №. 10. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2011_10_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.622 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Войтович І. Д. 
Вуглецева наноелектронна елементна база інформатики. Ч.1 [Електронний ресурс] / І. Д. Войтович, В. М. Корсунський, Ф. Т. Лаврик // Математичні машини і системи. - 2013. - № 1. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMS_2013_1_3
Розглянуто новітню елементну базу, яка може прийти на зміну кремнієвій елементній базі. Стисло описані властивості фулеренів, вуглецевих нанотрубок і плівок графену та вже реалізовані на їх основі транзистори, логічні елементи, резистори, міжз'єднання, комірки пам'яті, надчутливі сенсори та пристрої відображення інформації. Вказано на їх переваги і перспективи впровадження вже у найближчі десятиліття.Надано інформацію про новітню елементну базу, яка може прийти на зміну кремнієвій елементній базі. Описано властивості фулеренів, вуглецевих нанотрубок і плівок графену та вже реалізовані на їх основі транзистори, логічні елементи, резистори, міжз'єднання, комірки пам'яті, надчутливі сенсори та пристрої відображення інформації. Вказано на їх переваги і перспективи впровадження вже у найближчі десятиліття.Розглянуто новітню елементну базу, яка може прийти на зміну кремнієвій елементній базі. Стисло описані властивості фулеренів, вуглецевих нанотрубок і плівок графену та вже реалізовані на їх основі транзистори, логічні елементи, резистори, міжз'єднання, комірки пам'яті, надчутливі сенсори та пристрої відображення інформації. Вказано на їх переваги і перспективи впровадження вже у найближчі десятиліття.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.274 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Войтович І. Д. 
Вуглецева наноелектронна елементна база інформатики. Ч. 2 [Електронний ресурс] / І. Д. Войтович, В. М. Корсунський, Ф. Т. Лаврик // Математичні машини і системи. - 2013. - № 2. - С. 3-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMS_2013_2_3
Розглянуто новітню елементну базу, яка може прийти на зміну кремнієвій елементній базі. Стисло описані властивості фулеренів, вуглецевих нанотрубок і плівок графену та вже реалізовані на їх основі транзистори, логічні елементи, резистори, міжз'єднання, комірки пам'яті, надчутливі сенсори та пристрої відображення інформації. Вказано на їх переваги і перспективи впровадження вже у найближчі десятиліття.Надано інформацію про новітню елементну базу, яка може прийти на зміну кремнієвій елементній базі. Описано властивості фулеренів, вуглецевих нанотрубок і плівок графену та вже реалізовані на їх основі транзистори, логічні елементи, резистори, міжз'єднання, комірки пам'яті, надчутливі сенсори та пристрої відображення інформації. Вказано на їх переваги і перспективи впровадження вже у найближчі десятиліття.Розглянуто новітню елементну базу, яка може прийти на зміну кремнієвій елементній базі. Стисло описані властивості фулеренів, вуглецевих нанотрубок і плівок графену та вже реалізовані на їх основі транзистори, логічні елементи, резистори, міжз'єднання, комірки пам'яті, надчутливі сенсори та пристрої відображення інформації. Вказано на їх переваги і перспективи впровадження вже у найближчі десятиліття.
Попередній перегляд:   Завантажити - 508.648 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Войтович І. Д. 
Вуглецева наноелектронна елементна база інформатики. Ч. 3 [Електронний ресурс] / І. Д. Войтович, В. М. Корсунський, Ф. Т. Лаврик // Математичні машини і системи. - 2013. - № 3. - С. 43-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMS_2013_3_5
Розглянуто новітню елементну базу, яка може прийти на зміну кремнієвій елементній базі. Стисло описані властивості фулеренів, вуглецевих нанотрубок і плівок графену та вже реалізовані на їх основі транзистори, логічні елементи, резистори, міжз'єднання, комірки пам'яті, надчутливі сенсори та пристрої відображення інформації. Вказано на їх переваги і перспективи впровадження вже у найближчі десятиліття.Надано інформацію про новітню елементну базу, яка може прийти на зміну кремнієвій елементній базі. Описано властивості фулеренів, вуглецевих нанотрубок і плівок графену та вже реалізовані на їх основі транзистори, логічні елементи, резистори, міжз'єднання, комірки пам'яті, надчутливі сенсори та пристрої відображення інформації. Вказано на їх переваги і перспективи впровадження вже у найближчі десятиліття.Розглянуто новітню елементну базу, яка може прийти на зміну кремнієвій елементній базі. Стисло описані властивості фулеренів, вуглецевих нанотрубок і плівок графену та вже реалізовані на їх основі транзистори, логічні елементи, резистори, міжз'єднання, комірки пам'яті, надчутливі сенсори та пристрої відображення інформації. Вказано на їх переваги і перспективи впровадження вже у найближчі десятиліття.
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.711 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Музика О. П. 
Імітаційна модель оптимізації функціонування технологічного комплексу "насосна станція – мережа – дощувальна техніка” [Електронний ресурс] / О. П. Музика, І. В. Войтович, Н. О. Стасюк // Науковий вісник Таврійського державного агротехнологічного університету. - 2012. - Вип. 2, Т. 5. - С. 180-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvtdau_2012_2_5_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.549 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Войтович О. П. 
Створення та використання навчальних ВІКІ-ресурсів з природничих дисциплін [Електронний ресурс] / О. П. Войтович, В. П. Сергієнко, І. С. Войтович // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 8. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_8_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 625.092 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Войтович І. М. 
Динаміка впровадження профільного навчання старшокласників за спортивним напрямом у Волинській області [Електронний ресурс] / І. М. Войтович // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 1. - С. 29–34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_1_8
Наведено показники моніторингу впровадження профільного навчання старшокласників за спортивним напрямом у Волинській області. У дослідженні використано дані Управління освіти і науки Волинської облдержадміністрації та Волинського інституту післядипломної освіти. Установлено, що спортивний напрям перебуває на п'ятій позиції із шести можливих із показником від 4,2 до 6,6 %. Визначено відсотковий розподіл учнів спортивних класів та закладів, у яких вони навчаються, за період від 2006 до 2011 н. р. Показано перерозподіл учнів профільних спортивних класів залежно від місця проживання, який надав можливість відзначити кількісну перевагу навчальних закладів зі спортивним профілем у селах та селищах, дані по школярах - на користь міських шкіл. Проведено порівняльну характеристику досліджуваних показників Волинської області та середньостатистичних даних України, де встановлено, що частка навчальних закладів зі спортивним напрямом профілізації як Волинської області, так і всієї держави, значно не відрізнялася (до 0,6 %), окрім 2000/2007 н. р., у якому середній показник України більший на 1,9 %. Щодо відсотка охоплення старшокласників спортивним напрямом за досліджувані роки, то дані Волині більші від середньостатистичних по Україні приблизно у два рази.
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.352 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Войтович І. М. 
Контроль технічної підготовленості школярів профільних спортивних класів із туризму [Електронний ресурс] / І. М. Войтович // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 3. - С. 31–36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_3_11
Досліджено проблему оцінювання підготовленості учнів за спортивним профілем. Розкрито зміни щодо змісту навчального матеріалу та державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовленості учнів із модуля "Туризм". Викладено розроблені й апробовані варіанти контрольного навчального нормативу оцінки технічної підготовленості школярів спортивних профільних класів із туризму.
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.979 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Гнітецька Т. В. 
Досвід організації профільного навчання за спортивним напрямом (профіль – туризм) [Електронний ресурс] / Т. В. Гнітецька, І. М. Войтович // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 139-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_34
Незважаючи на значну увагу науковців до проблеми профільного навчання старшокласників, питання організації навчання за спортивним напрямом різних профілів залишається недостатньо вивченим. Завдання дослідження - проаналізувати й узагальнити досвід організації профільного навчання старшокласників за спортивним напрямом за профілем "Туризм". Методи дослідження - аналіз літературних та документальних джерел; опитування; теоретичне моделювання, педагогічний експеримент. Під час організації профільного навчання старшокласників за спортивним напрямом за профілем "Туризм" може бути корисним досвід роботи таких вітчизняних закладів, як Чернігівська ЗОШ № 14, Луцька ЗОШ I - II ступенів - колегіум № 11, Волинський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою, Староконстянтинівська ЗОШ № 3 "Школа сприяння здоров'я", Лисичанська ЗОШ № 14 та Кремінська ЗОШ № 4; із зарубіжних - Російської Федерації - середня школа № 3 м. Псков та ЗОШ № 9 м. Єкатеринбург (Свердловськ).
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.321 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Войтович І. В. 
Визначення площ еродованих земель у межах річкового басейну [Електронний ресурс] / І. В. Войтович, А. М. Шевченко, О. В. Власова, Т. І. Топольнік // Меліорація і водне господарство. - 2011. - Вип. 99. - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mivg_2011_99_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.221 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Войтович І. 
Галузеві стандарти підготовки майбутніх учителів інформатики [Електронний ресурс] / І. Войтович // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 243-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_2_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.281 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Войтович І. 
Використання синергетичного підходу у навчанні майбутніх учителів інформатики [Електронний ресурс] / І. Войтович // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_11_4
Охарактеризовано педагoгiчну синергетику, синергетичну парадигму пiзнання свiту та oптимiзацiю oсвiтнiх систем на їх основі. Розкрито характернi oсoбливoстi синергетичнoї парадигми, відмінності синергетики та класичної педагогіки. Запропоновано створення динамічної методичної системи навчання на основі синергетичного підходу до організації навчально-виховного процесу, що складається із таких елементів: цільового, суб’єктного, змістового та процесуального, які в свою чергу, слід розглядати як динамічну підсистему. Виокремлено методологічні засади концепції створення динамічної методичної системи навчання майбутніх учителів інформатики: підготовка майбутніх учителів інформатики у педагогічному ВНЗ розглядається як динамічна методична система, що містить цілі, зміст, методи, форми і засоби навчання; провідним принципом динамічної методичної системи навчання майбутніх учителів інформатики є принцип інтеграції самоорганізації та професійної спрямованості; зміст курсів дисциплін слід змінювати і доповнювати новими відомостями; методи, форми і засоби навчання, поряд з традиційними, мають включати й адекватні майбутній професійній діяльності вчителя інформатики сучасної школи. Констатовано, що застосування принципів синергетики до розвитку розробленої методичної системи навчання майбутніх учителів інформатики забезпечує її постійне оновлення, динамічний розвиток, а в перспективі − трансформацію та перехід на новий рівень.Дана характеристика педагoгической синергетики, синергетической парадигмы познания мира и oптимизации oбразовательных систем на их основе. Раскрыты характерные oсoбенности синергетической парадигмы, различия синергетики и классической педагогики. Предложено создание динамической методической системы обучения на основе синергетического подхода к организации учебно-воспитательного процесса, которая состоит из следующих элементов: целевого, субъектного, содержательного и процессуального, что, в свою очередь, следует рассматривать как динамическую подсистему. Выделены методологические основы концепции создания динамической методической системы обучения будущих учителей информатики: подготовка будущих учителей информатики в педагогическом ВУЗ рассматривается как динамическая методическая система, содержащая цели, содержание, методы, формы и средства обучения; ведущим принципом динамической методической системы обучения будущих учителей информатики является принцип интеграции самоорганизации и профессиональной направленности; содержание курсов дисциплин следует изменять и дополнять новыми сведениями; методы, формы и средства обучения, наряду с традиционными, должны включать и адекватные будущей профессиональной деятельности учителя информатики современной школы. Констатировано, что применение принципов синергетики к развитию разработанной методической системы обучения будущих учителей информатики обеспечивает ее постоянное обновление, динамичное развитие, а в перспективе – трансформацию и переход на новый уровень.Characteristics of pedagogicheskoy synergetic, synergetic paradigm of understanding the world and Optimization University educational systems based on them. Disclosed characteristic osobennosti synergetic paradigm of synergy differences and classical pedagogy. It proposed the creation of a dynamic methodological training system based on a synergistic approach to the organization of educational process, which consists of the following elements: a target, subjective, substantive and procedural, which in turn, should be seen as a dynamic subsystem. Highlighted the methodological foundations of the concept of creating dynamic methodical system of training of future teachers of computer science: the preparation of the future teachers of computer science in higher educational establishments is considered as a dynamic methodical system containing objectives, content, methods, forms and means of teaching; the guiding principle of dynamic methodical system of training of future teachers of computer science is the principle of self-organization and integration of professional orientation; course content disciplines should amend and supplement with new information; methods, forms and means of education, along with the traditional, and shall include an adequate future careers teacher of modern school. It was stated that the application of the principles of synergy to the development of the developed methodical system of training future teachers of computer ensures its constant innovation, rapid development, and in the future - transformation and transition to a new level.
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.485 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Линець М. 
Моделювання фізичної підготовленості у спортивному орієнтуванні [Електронний ресурс] / М. Линець, Х. Хіменес, І. Войтович // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2009. - Вип. 10. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2009_10_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 58.748 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Войтович І. Д. 
Дослідження ефективності обробки даних у квантовому комп’ютері та їх зберігання у квантовій пам’яті [Електронний ресурс] / І. Д. Войтович, О. А. Пастух // Управляющие системы и машины. - 2011. - № 6. - С. 19-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2011_6_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 581.964 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Музика О. П. 
Перспективи формування технологій і комплексів машин для очистки меліоративних каналів [Електронний ресурс] / О. П. Музика, І. В. Войтович, Г. Ф. Мартинюк, Г. Я. Бойко // Механізація та електрифікація сільського господарства. - 2014. - Вип. 99(1). - С. 313-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mesg_2014_99(1)__31
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.797 Mb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського