Пошуковий запит: (<.>A=Божкова В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Божкова В. В. Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, І. М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 40-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_5
|
2. |
Божкова В. В. Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, І. М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_7
|
3. |
Божкова В. В. Розроблення заходів для покращення позицій спеціальності "Управління інноваційною діяльністю" СумДУ на ринку освітніх послуг України [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 53-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_8
|
4. |
Божкова В. В. Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності "Управління інноваційною діяльністю" СумДУ [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_3
|
5. |
Божкова В. В. Систематизація методів маркетингового ціноутворення [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, І. М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_10
|
6. |
Божкова В. В. Методичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Божкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_12
|
7. |
Божкова В. В. Аналіз ефективності промо-акцій [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, І. В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_10
|
8. |
Божкова В. В. Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності "Управління інноваційною діяльністю" [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__11
|
9. |
Божкова В. В. Формування результату діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Наука й економіка. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2013_1_4_18
|
10. |
Божкова В. В. Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, А. С. Чикалова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 11-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_3_3
|
11. |
Божкова В. В. Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, О. М. Дериколенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_6
|
12. |
Божкова В. В. Теоретико-методичні підходи до формування стратегії для венчурних промислових підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, О. М. Дериколенко // Інвестиції: практика та досвід. - 2015. - № 11. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2015_11_3
|
13. |
Божкова В. В. Методологічні аспекти стратегічного планування комунікацій інноваційної діяльності промислових підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Божкова // Інвестиції: практика та досвід. - 2010. - № 23. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2010_23_10
|
14. |
Божкова В. В. Теоретико-методичні засади формування оптимальної структури маркетингових комунікацій для просування промислових інновацій [Електронний ресурс] / В. В. Божкова. // Ефективна економіка. - 2011. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_1_22
|
15. |
Божкова В. В. Дослідження категорійного апарату стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції [Електронний ресурс] / В. В. Божкова. // Ефективна економіка. - 2010. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2010_9_35
|
16. |
Божкова В. В. Методичні підходи до підбору персоналу на біржі праці [Електронний ресурс] / В. В. Божкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_22
|
17. |
Носонова Л. В. Використання багатофакторної моделі компанії DuPont для оцінки рентабельності власного капіталу АТ "Сумський завод "Насосенергомаш" [Електронний ресурс] / Л. В. Носонова, В. В. Божкова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 1(1). - С. 205-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_1(1)__57
|
18. |
Божкова В. В. Господарський механізм венчурної діяльності вітчизняних промислових підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, О. М. Дериколенко // Економіка та держава. - 2015. - № 4. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_4_6
|
19. |
Божкова В. В. Комплексний аналіз конкурентної стійкості машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Л. В. Носонова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 19(1). - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_19(1)__12
|
20. |
Божкова В. В. Позиціювання машинобудівних підприємств на основі моделі "ADL/LC" [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Л. В. Носонова // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 19. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_19_10
|
| |