Пошуковий запит: (<.>A=Бобчинець Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Бобчинець Л. І. Лексика азартних ігор у сучасній іспанській мові [Електронний ресурс] / Л. І. Бобчинець // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 43. - С. 40-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_43_14
|
2. |
Бобчинець Л. І. Лексико-семантичні й структурні особливості лексики картярства в сучасній іспанській мові [Електронний ресурс] / Л. І. Бобчинець // Лінгвістичні дослідження. - 2016. - Вип. 41. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_lingv_2016_41_4
|
3. |
Бобчинець Л. І. Методи дослідження лексики азартних ігор у сучасній іспанській мові [Електронний ресурс] / Л. І. Бобчинець // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2016. - Вип. 23(2). - С. 15-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2016_23(2)__6
|
4. |
Бобчинець Л. І. Термінологічний характер лексики азартних ігор у сучасній іспанській мові [Електронний ресурс] / Л. І. Бобчинець // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету. Філологія, педагогіка, психологія. - 2015. - Вип. 31. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkyu_2015_31_9
|
5. |
Бобчинець Л. І. Запозичення в лексиці азартних ігор у сучасній іспанській мові [Електронний ресурс] / Л. І. Бобчинець // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Філологічні науки. - 2015. - Кн. 3. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2015_3_21
|
6. |
Бобчинець Л. І. Рекламні тексти дискурсу азартних ігор у сучасній іспанській мові [Електронний ресурс] / Л. І. Бобчинець // Вісник Черкаського університету. Серія : Філологічні науки. - 2015. - Вип. 27. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuF_2015_27_6 Проаналізовано лексичні, граматичні, синтаксичні та графічні особливості рекламних текстів дискурсу азартних ігор у сучасній іспанській мові. Рекламні тексти відносяться до письмової форми дискурсу азартних ігор. Вербальні й невербальні компоненти рекламних текстів сукупно впливають на читача, створюючи привабливий образ гри та спонукаючи його спробувати зіграти. Емотивний вплив на потенційних гравців відбувається завдяки метафорі, епітетам, персоніфікації, риторичним запитанням, спонукальним реченням, параграфемним засобам. У результаті комплексної взаємодії мовних і графічних символічних засобів формується позитивний образ азартної гри.
|
7. |
Бобчинець Л. І. Функції фразеологічних номінацій в іспаномовних ЗМІ [Електронний ресурс] / Л. І. Бобчинець, С. П. Корнієнко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 37(2). - С. 21-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2018_37(2)__8
|
8. |
Бобчинець Л. І. Словогра в іспанських і українських ергонімах: способи творення та функції [Електронний ресурс] / Л. І. Бобчинець // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Філологія. - 2021. - Т. 24, № 2. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_fil_2021_24_2_3
|
9. |
Бобчинець Л. І. Термінологія букмекерства у сучасній іспанській мові [Електронний ресурс] / Л. І. Бобчинець // Нова філологія. - 2014. - № 61. - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2014_61_23
|