Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ємельова А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Ємельова А. 
Ідеї трудового виховання в спадщині освітніх діячів України кінця XIX – початку XX століття [Електронний ресурс] / А. Ємельова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 24(2). - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_24(2)__21
Охарактеризовано ідеї трудового виховання в спадщині вітчизняних педагогів К. Ушинського, М. Корфа, Б. Грінченка, І. Франка, Л. Українки, Т. Лубенця, Я. Чепіги, С. Русової.Розглянуто науково-педагогічну спадщину С. А. Ананьїна. Проаналізовано здобутки вченого. Охарактеризовано його оригінальні ідеї трудового навчання. Підкреслено, що у багатьох працях вченого чільне місце відведено трудовому навчанню як чиннику економічного розвитку країни й ефективному засобу формування людини. Засвідчено, що С. А. Ананьїн вивчив не тільки зміст терміна «трудове виховання», а й проаналізував його історичний аспект. Наведено класифікацію напрямів у трудовій педагогіці до 1920-х рр. Рассмотрено научно-педагогическое наследие С. А. Ананьина. Проанализированы достижения ученого. Охарактеризованы его оригинальные идеи трудового обучения. Подчеркнуто, что во многих работах ученого важное место отведено трудовому обучению как фактору экономического развития страны и эффективному средству формирования человека. Показано, что С. А. Ананьин изучил не только содержание термина «трудовое воспитание», но и проанализировал его исторический аспект. Дана классификация направлений в трудовой педагогике до 1920-х гг.Reviewed scientific and pedagogical heritage S. Ananyin. Analyzed achieve scientist. It revealed some original ideas of labor training . Pointed out that in many studies scholar important place is given to labor education as a factor in economic development and effective means of human formation. Testified that S. Anan'in studied not only the content of the term "labor education", but also analyzed its historical aspect. Classification given directions in labor pedagogy to the 20s of the XX century.
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.52 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Бакум З. П. 
Етнопедагогіка як джерело трудового виховання особистості [Електронний ресурс] / З. П. Бакум, А. П. Ємельова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.059 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ємельова А. П. 
Вивчення досвіду організації трудового навчання в народних школах Катеринославщини в сучасній практиці вищої школи [Електронний ресурс] / А. П. Ємельова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 42. - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_42_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ємельова А. П. 
Розвиток народної школи в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / А. П. Ємельова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 519-524. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_89
Висвітлено етапи розвитку народного шкільництва в Україні в другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. Подано загальну характеристику типів народних шкіл, підпорядкованих різним міністерствам та відомствам, які були основними початковими навчальними закладами для народу. Розкрито систему національного шкільництва, до якої входили початкові школи Міністерства народної освіти (міністерські народні училища, міські училища), органів місцевого самоврядування (земські школи), приватних осіб, Святого Синоду (церковнопарафіяльні школи, школи грамоти, та монастирські школи). Особливу увагу приділено земським школам, які були новим типом народної школи, в якій доцільно поєдналися суспільні інтереси та народні традиції, прагнення до виховання моральних якостей, любові до праці як загальнолюдської потреби та орієнтації на особисте селянське господарство.Освещены этапы развития народного школ в Украине во второй половине XIX – начале ХХ века. Представлена общая характеристика типов народных школ, подчиненных разным министерствам и ведомствам, которые были основными начальными учебными заведениями для народа. Раскрыта система национальных школьных учреждений, в которую входили начальные школы Министерства народного образования (министерские народные училища, городские училища), органов местного самоуправления (земские школы), частных лиц, Святого Синода (церковно-приходские школы, школы грамоты, и монастырские школы). Особое внимание уделено земским школам, которые были новым типом народной школы, в которой рационально сочетались общественные интересы и народные традиции, стремление к воспитанию нравственных качеств, любви к труду как общечеловеческой потребности и ориентации на личное крестьянское хозяйство.Development stages of Ukrainian public schooling in the 2nd half of 19th – in the beginning of 20th century are dwelled upon. The paper presents general characteristic of the public school types, subordinate to various ministries and agencies, which used to be basic primary educational institutions for the people. The system of national schooling is described; this system contained primary schools of the Ministry of public education (ministerial public colleges, city colleges), of local authorities (Zemstvo schools), of private individuals, and of the Holy Synod (parish schools, literacy school, and monastic schools).
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.595 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Ємельова А. П. 
Внесок предводителя дворянства Е. К. Бродського в розвиток трудового навчання в Катеринославській губернії [Електронний ресурс] / А. П. Ємельова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 522.669 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ємельова А. П. 
Ідеї трудового виховання в науково-педагогічній спадщині С. А. Ананьїна [Електронний ресурс] / А. П. Ємельова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 32. - С. 225-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_32_38
Охарактеризовано ідеї трудового виховання в спадщині вітчизняних педагогів К. Ушинського, М. Корфа, Б. Грінченка, І. Франка, Л. Українки, Т. Лубенця, Я. Чепіги, С. Русової.Розглянуто науково-педагогічну спадщину С. А. Ананьїна. Проаналізовано здобутки вченого. Охарактеризовано його оригінальні ідеї трудового навчання. Підкреслено, що у багатьох працях вченого чільне місце відведено трудовому навчанню як чиннику економічного розвитку країни й ефективному засобу формування людини. Засвідчено, що С. А. Ананьїн вивчив не тільки зміст терміна «трудове виховання», а й проаналізував його історичний аспект. Наведено класифікацію напрямів у трудовій педагогіці до 1920-х рр. Рассмотрено научно-педагогическое наследие С. А. Ананьина. Проанализированы достижения ученого. Охарактеризованы его оригинальные идеи трудового обучения. Подчеркнуто, что во многих работах ученого важное место отведено трудовому обучению как фактору экономического развития страны и эффективному средству формирования человека. Показано, что С. А. Ананьин изучил не только содержание термина «трудовое воспитание», но и проанализировал его исторический аспект. Дана классификация направлений в трудовой педагогике до 1920-х гг.Reviewed scientific and pedagogical heritage S. Ananyin. Analyzed achieve scientist. It revealed some original ideas of labor training . Pointed out that in many studies scholar important place is given to labor education as a factor in economic development and effective means of human formation. Testified that S. Anan'in studied not only the content of the term "labor education", but also analyzed its historical aspect. Classification given directions in labor pedagogy to the 20s of the XX century.
Попередній перегляд:   Завантажити - 816.919 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Ємельова А. П. 
Творча діяльність як необхідна умова компетентності майбутнього педагога [Електронний ресурс] / А. П. Ємельова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2008. - Вип. 22. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2008_22_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 660.594 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ємельова А. П. 
Роль земств у розвитку трудового навчання в Катеринославській губернії (кінець XIX — початок XX століття) [Електронний ресурс] / А. П. Ємельова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 34. - С. 371-377. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_34_52
На основі аналізу архівних джерел та краєзнавчої літератури розглянуто діяльність земств у галузі народної освіти та розвитку трудового навчання в Катеринославській губернії. Підкреслено, що Катеринославською губернською училищно-педагогічною радою було розроблено єдину для всіх губернських двокласних земських шкіл навчальну програму з ручної праці. Зазаначено, що головне завдання в галузі трудового навчання земства вбачали в тому, щоб виховати в школярів любові до праці, ознайомити з основами промислового й сільськогосподарського виробництва, сформувати певні трудові вміння і навички, підготувати дітей до майбутнього трудового життя.На основе анализа архивных источников и краеведческой литературы рассмотрена деятельность земств в области народного образования и развития трудового обучения в Екатеринославской губернии. Подчеркнуто, что Екатеринославским губернским училищно-педагогическим советом было разработано единую для всех губернских двухклассных земских школ учебную программу по ручному труду. Указано на то, что главную задачу в области трудового обучения земства видели в том, чтобы воспитать у школьников любовь к труду, ознакомить с основами промышленного и сельскохозяйственного производства, сформировать определенные трудовые умения и навыки, подготовить детей к будущей трудовой жизни.Based on the analysis of archive sources and literature on regional studies, activity of district councils in the field of public and labor education development in Katerynoslavska province is discussed. Emphasis is made on a common manual labor curriculum for all territorial rural two-year schools developed by Katerynoslav territorial council of colleges and teaching. It is concluded that developing pupils’ love for labor, introducing them to basics of industry and agriculture, forming certain labor abilities and skills as well as preparing the children for future working life were considered the main objectives of district labor education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 693.073 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Ємельова А. П. 
Ремісничні заклади освіти як складова трудового навчання в Катеринославській губернії (кінець XIX — початок XX століття) [Електронний ресурс] / А. П. Ємельова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 487-493. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_78
Висвітлено розвиток трудового навчання у ремісничих закладах освіти Катеринославської губернії як території, що мала певну регіональну специфіку, визначалася потребами підготовки майбутніх робітників промислового регіону. Зауважено, що в більшості навчальних закладів трудове навчання велося у формі оволодіння ремеслами (підготовка столярів, ковалів, слюсарів) та рукоділлям (в’язання, шиття, вишивання). Доведено, що утворення ремісничих навчальних закладів у Катеринославській губернії мало виражений регіонально-економічний характер і детермінувалося потребою регіону в згаданих робітничих кадрах. Освещено развитие трудового обучения в ремесленных образовательных учреждениях Екатеринославской губернии как территории, которая имела определенную региональную специфику, определялась потребностями подготовки будущих рабочих промышленного региона. Замечено, что в большинстве учебных заведений трудовое обучение велось в форме овладения ремеслами (подготовка столяров, ковалей, слесарей) и рукоделием (вязание, шитье, вышивание). Доказано, что создание ремесленных учебных заведений в Екатеринославской губернии имело выраженный регионально-экономический характер и детермировалось потребностью региона в упомянутых рабочих кадрах. Lit the development of craft labor training in educational institutions Ekaterinoslav province as an area that had some regionally specific needs determined by training future workers of the industrial region. Observed that in most schools employment training was conducted in the form of mastering crafts (training carpenters, farriers, locksmiths) and crafts (knitting, sewing, embroidery ). It is proved that the establishment of craft schools in the province had a pronounced Ekaterinoslav regionally - economic nature and needs of the region determirovalos in these workers.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.448 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського