Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>TJ=Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 431
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Черванева З. А. Развитие творческих способностей - необходимое условие подготовки специалиста в техническом ВУЗе // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
| 2. |
Дольская О. А. Роль коммуникативных духовных практик в развитии социальных систем // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
| 3. |
Керницький О. М. Психолого-педагогічний аналіз структури особистості майбутнього військового керівника // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
| 4. |
Кузьмина К. И. Психофизиологический подход к оптимизации учебной деятельности студента-медика // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
| 5. |
Романовский А. Г. Роль синергетики в формировании современной творческой личности ученого, менеджера, бизнесмена // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
| 6. |
Романовский А. Г. Синергетические подходы в изучении природы формирования и развития социальных систем // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
| 7. |
Романовский А. Г. Современное состояние политической психологии и ее задачи // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
| 8. |
Романовська О. О. Самовдосконалення особистості викладача як основний шлях становлення його професійної компетентності // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
| 9. |
Пшибытень К. Сергей Гессен - "позабытый " педагог // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
| 10. |
Резнік С. М. Педагогічна проблема формування управлінських умінь і навичок студентів // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 1.
| 11. |
Логутіна Н. В. Педагогічні умови формування готовності майбутніх менеджерів до професійного іншомовного спілкування // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 1.
| 12. |
Шибенюк М. А. Педагогические модели использования информационных технологий в современном образовательном процессе // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
| 13. |
Шестопалюк О. В. Педагогічна модель громадянського виховання майбутніх учителів // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
| 14. |
Попова Г. В. Підготовка майбутніх психологів до практичної діяльності: відомчий аспект // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
| 15. |
Ашеров А. Т. Проектная культура будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля: сущность понятия // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
| 16. |
Коваленко Н. О. Психолого-педагогические проблемы формирования международной правовой культуры летных экипажей // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
| 17. |
Ягупова О. В. Практичне мислення педагога професійно-технічної освіти у контексті його професіоналізму // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
| 18. |
Купенко О. В. Проектна діяльність у соціальній сфері як об'єкт наукового дослідження // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 1.
| 19. |
Богдан Ж. Б. Составление индивидуального оптимального алгоритма обучения // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
| 20. |
Гомонюк О. М. Формування гуманістичних ціннісно-смислових характеристик майбутнього соціального педагога // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
|
| |
|
|