РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>TJ=Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 431
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Черванева З. А. Развитие творческих способностей - необходимое условие подготовки специалиста в техническом ВУЗе // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
2.

Дольская О. А. Роль коммуникативных духовных практик в развитии социальных систем // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
3.

Керницький О. М. Психолого-педагогічний аналіз структури особистості майбутнього військового керівника // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
4.

Кузьмина К. И. Психофизиологический подход к оптимизации учебной деятельности студента-медика // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
5.

Романовский А. Г. Роль синергетики в формировании современной творческой личности ученого, менеджера, бизнесмена // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
6.

Романовский А. Г. Синергетические подходы в изучении природы формирования и развития социальных систем // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
7.

Романовский А. Г. Современное состояние политической психологии и ее задачи // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
8.

Романовська О. О. Самовдосконалення особистості викладача як основний шлях становлення його професійної компетентності // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
9.

Пшибытень К. Сергей Гессен - "позабытый " педагог // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
10.

Резнік С. М. Педагогічна проблема формування управлінських умінь і навичок студентів // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 1.
11.

Логутіна Н. В. Педагогічні умови формування готовності майбутніх менеджерів до професійного іншомовного спілкування // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 1.
12.

Шибенюк М. А. Педагогические модели использования информационных технологий в современном образовательном процессе // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
13.

Шестопалюк О. В. Педагогічна модель громадянського виховання майбутніх учителів // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
14.

Попова Г. В. Підготовка майбутніх психологів до практичної діяльності: відомчий аспект // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
15.

Ашеров А. Т. Проектная культура будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля: сущность понятия // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
16.

Коваленко Н. О. Психолого-педагогические проблемы формирования международной правовой культуры летных экипажей // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
17.

Ягупова О. В. Практичне мислення педагога професійно-технічної освіти у контексті його професіоналізму // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
18.

Купенко О. В. Проектна діяльність у соціальній сфері як об'єкт наукового дослідження // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 1.
19.

Богдан Ж. Б. Составление индивидуального оптимального алгоритма обучения // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
20.

Гомонюк О. М. Формування гуманістичних ціннісно-смислових характеристик майбутнього соціального педагога // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського