РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Шмига Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Шмига Ю. І. Ефективність телереклами в Україні (комунікативний аспект) : Автореф. дис... канд. філол. наук. — К., 2006
2.

Горевалов С. І. Засоби масової комунікації: формування інформаційного суспільства : монографія. — К., 2010
3.

Шмига Ю. І. Теоретичні засади функціонування рекламної комунікації в контексті функціоналістської парадигми масової комунікації // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 4.
4.

Шмига Ю. І. "Фама" - перша українська рекламна агенція на Галичині // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 3.
5.

Шмига Ю. І. "Фама" - перша українська рекламна агенція на Галичині // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 3.
6.

Шмига Ю. І. Концепт української книжки в умовах сучасної читацької культури // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2017. - Вип. 3.
7.

Шмига Ю. І. Шрифтове оформлення заголовків рекламних текстів жіночих глянцевих видань // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 1.
8.

Шмига Ю. І. Шрифтове оформлення заголовків рекламних текстів жіночих глянцевих видань // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 1.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського