РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000229411<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шмига Ю. І. 
Ефективність телереклами в Україні (комунікативний аспект) : Автореф. дис... канд. філол. наук / Ю. І. Шмига; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Визначено фактори комунікативної ефективності реклами (КЕР) на матеріалі сучасної телереклами в Україні. Розкрито теоретико-прикладні засади та сутність КЕР, розроблено її робочу концепцію. Розглянуто рекламу як форму масової комунікації, що включає складний комплекс когнітивно-комунікативних, емоційно-чуттєвих, ціннісно-нормативних компонентів, об'єднаних в ієрархічну структуру та спрямованих на формування попиту, реалізацію товарів і послуг, а також ідей і певних концепцій життя. Проаналізовано вплив факторів КЕР країни на споживача, на підставі формули Г.Лассвелля описано елементи комунікативного процесу як фактори КЕР. На підставі використання близько 400-т відеороликів уперше здійснено довгостроковий моніторинг сучасної комерційної телереклами, що демонструвалась на загальноукраїнських телеканалах з 2002 до 2005 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.162.5 + Ч632.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342778 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського