РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000474016<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шмига Ю. І. 
Теоретичні засади функціонування рекламної комунікації в контексті функціоналістської парадигми масової комунікації / Ю. І. Шмига // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 4. - С. 25-30. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано базові теорії функціонування рекламної комунікації в контексті функціоналістської парадигми масової комунікації. Розглянуті концепції можуть бути успішно використані в дослідженні проблеми ефективності рекламної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського