РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (14)
Журнали та продовжувані видання (1)
Автореферати дисертацій (1)
Наукова періодика України (13)
Пошуковий запит:
(<.>A=Фруктова Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Представлено документи
з 1 до 9
1.
Покась В. П.
Методика навчання етики учнів старших класів
: Метод. посіб. — К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2006
2.
Фруктова Я
. С.
Диференціація навчання в профільних класах біологічного спрямування на матеріалах курсу "Загальна біологія"
: Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2003
3.
Покась В. П.
Узгодження ринку освітніх послуг з потребами ринку праці в місті Києві: стан, проблеми, перспективи
. — К., 2009
4.
Фруктова Я
. С.
Проблема формування в учнів географічної картини світу: теоретичний та практичний аспекти
//
Пед. освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка
: зб. наук. пр. - 2012. - № 18.
5.
Фруктова Я
. С.
Рольова ідентичність як базовий конструкт соціальної компетентності фахівця
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2013. - № 1/2.
6.
Покась В. П.
До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти
//
Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
: зб. наук. пр. - 2013. - № 19.
7.
Фруктова Я
. С.
Сучасні теорії розуміння як складові змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації
//
Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
. - 2014. - № 21.
8.
Фруктова Я
. С.
Комунікація як дескриптор Національної рамки кваліфікацій: теоретико-методологічний та практичний аспекти проблеми
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
9.
Лісневська А. Л.
Медіатизація в розрізі професійного становлення майбутніх фахівців медіасфери: аналітико-прогностичний аспект
//
Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації
. - 2020. - № 4.
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського