РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000464098<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фруктова Я. С. 
Проблема формування в учнів географічної картини світу: теоретичний та практичний аспекти / Я. С. Фруктова // Пед. освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2012. - № 18. - С. 26-31. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти проблеми формування в учнів сучасної географічної картини світу як складової загальнонаукової. Досліджено, що наукова картина світу як соціально-педагогічний феномен має конкретно-історичний характер, про що свідчать її зміни залежно від рівня розвитку науки й суспільства; є концентрацією знань людини, і тому її формування можливе лише після оволодіння учнем певною сукупністю навчального матеріалу, що забезпечує комплексне осмислення навколишнього світу; процес і результат формування наукового світогляду, ставлення до навколишньої дійсності, здобуття життєвого досвіду. Запропоновано завдання, які мають позитивно вплинути на реформування освіти, зокрема, на процес навчання географії учнів, серед яких розробка сучасних інформаційних засобів та інтерактивних технологій для індивідуалізації навчального процесу та їх впровадження в систему навчання. Визначено пріоритети формування в учнів географічної картини світу: створення електронних підручників та енциклопедій з географії навчального призначення; банку електронних документів нормативно-правового, науково-методичного, програмно-технологічного та інформаційного забезпечення навчання географії учнів; розробка та впровадження програмних засобів системи поточного та підсумкового контролю знань учнів з географії.

Рассмотрены теоретические и практические аспекты проблемы формирования у учащихся современной географической картины мира как составной общенаучной. Доказано, что научная картина мира как социально-педагогический феномен имеет конкретно-исторический характер, о чем свидетельствуют ее изменения в зависимости от уровня развития науки и общества; является концентрацией знаний человека, и поэтому ее формирования возможно лишь после овладения учеником определенной совокупностью учебного материала, обеспечивающего комплексное осмысление окружающего мира; процесс и результат формирования научного мировоззрения, отношения к окружающей действительности, получение жизненного опыта. Предложены задания, которые должны положительно повлиять на реформирование образования, в частности, на процесс обучения географии учащихся, среди которых разработка современных информационных средств и интерактивных технологий для индивидуализации учебного процесса и их внедрение в систему обучения. Определены приоритеты формирования у учащихся географической картины мира: создание электронных учебников и энциклопедий по географии учебного назначения; банка электронных документов нормативно-правового, научно-методического, программно-технологического и информационного обеспечения обучения географии учащихся, разработка и внедрение программных средств системы текущего и итогового контроля знаний учащихся по географии.

This article examines the theoretical and practical aspects of the formation of students' current geographic picture of the world as part of general scientific. Proved that the scientific picture of the world as a social and pedagogical phenomenon hasspecific historical character, as evidenced by its change in the level of development of science and society, is the concentration of human knowledge, and therefore it is possible only after the formation of student mastery of a certain amount of educational material, provides a comprehensive understanding of the world, the process and the result of the formation of the scientific world, the relationship to reality, getting experience. Offered the job, which should have a positive impact both on the reform of education in general and in the process of learning the geography students, including the development of modern information tools and interactive technologies to personalize the learning process and their integration into the system of education. Priorities of formation of students' geographical picture of the world: the creation of electronic textbooks and encyclopedias on the geography of educational purpose; bank electronic documents legal, scientific methods, software and technology and information security training students of geography, development and implementation of software systems current and final control students' knowledge of geography.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8р(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського