РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Касярум С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Касярум С. О. Компетентнісний підхід до процесу підготовки фахівця: формування природничо-наукової компетенції у майбутнього інженера : метод. рек. — Черкаси, 2010
2.

Гнезділова К. М. Моделі та моделювання у професійній діяльності викладача вищої школи : навч. посіб. — Черкаси, 2011
3.

Касярум С. О. Формування природничо-наукової компетенції у майбутніх фахівців інженерного профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Черкаси, 2010
4.

Касярум С. О. Базові знання з природничо-наукових дисциплін як основа для професійної підготовки майбутніх фахівців інженерного профілю у вищій технічній школі. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки.
5.

Касярум С. О. Використання рефлексії в процесі підготовки майбутніх фахівців інженерного профілю. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
6.

Касярум С. О. Математичні моделі процесу навчання у вищій школі. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
7.

Касярум С. О. Специфіка формування природничо-наукової компетенції у майбутніх інженерів за умов вивчення природничо-наукових дисциплін. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
8.

Касярум С. О. Доцільність використання педагогічних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців інженерного профілю // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2011. - № 16 (2).
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського