Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.221$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бабич Н. Д. Лінгво-психологічні основи навчання і вивчення мови. — Чернівці: Рута, 2000
|
2. |
Забара О. Д. Створення сприятливого психологічного клімату на уроках іноземної мови в початкових класах. — Біла Церква: КОІПОПК, 2005
|
3. |
Нещерет О. І. Психологія мовленнєвої діяльності : Навч.-метод. посіб. — Ніжин, 2004 - (Спецкурс з психології).
|
4. |
Андріяшина Н. В. Властивості уваги як фактори засвоєння української мови учнями четвертих-п'ятих класів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 1999
|
5. |
Верезуб О. М. Довільне та мимовільне запам'ятовування англомовного тексту учнями середнього шкільного віку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — Х., 1999
|
6. |
Бастун М. В. Особистісний підхід у допрофесійній підготовці учнів гімназій з вивченням східних мов : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2005
|
7. |
Бігунова С. А. Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови : автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2008
|
8. |
Гокунь О. О. Психологічні особливості навчання школярів писемного мовлення із застосуванням комп'ютера : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2001
|
9. |
Тимошенко В. М. Психологічні особливості формування мотивації досягнення майбутніх учителів (на матеріалі вивчення іноземної мови) : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2001
|
10. |
Смольська Л. М. Формування творчого мислення молодших школярів у процесі вивчення рідної мови : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. — К., 1999
|
11. |
Кнодель Л. В. Психолого-педагогические аспекты обучения иностранным языкам : монография. — К.: Изд. Паливода А.В., 2009
|
12. |
Костенко А. А. Когнітивні та психічні особливості розвитку молодших школярів у процесі оволодіння іноземною мовою // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11.
|
13. |
Малихина О. Є. Психологічні умови розвитку здібностей молодших школярів до словесної творчості // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
|
14. |
Михальчук Н. О. Діалогічна взаємодія школярів з іншомовним текстом в детермінації становлення їх суб'єктності // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41.
|
15. |
Малыхина Е. В. Мотивационный принцип в методике преподавания русского языка и его отражение в структуре учебника // Наша шк.. - 2008. - № 3.
|
16. |
Гроза Т. А. Особенности обучения русской грамоте детей-сирот в условиях УВК "Детский дом" // Наша шк.. - 2008. - № 2.
|
17. |
Вєтохов О. М. Розвиток психології навчання іноземних мов у 80-ті роки XX ст. (на матеріалах, опублікованих в Україні та Росії) // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 2.
|
18. |
Вєтохов О. М. Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 2.
|
19. |
Вєтохов О. М. Актуальні питання комунікативного навчання іноземних мов // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 1.
|
20. |
Тригуб Г. В. Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою ліворукими дітьми молодшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2012
|
| |