Смольська Л. М. Формування творчого мислення молодших школярів у процесі вивчення рідної мови : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. М. Смольська; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1999. - 18 c. - укp. - рус.Дисертація уточнює зміст поняття творчого мислення, відображає єдність операціонального і емоційного в психіці. В ній показано, що творче мислення характеризується самостійністю, операціональністю, гнучкістю, комбінаторно-ігровою спрямованістю. На основі розробленої автором моделі докладно висвітлено процес формування творчого мислення молодших школярів у процесі вивчення рідної мови, показано, як зовнішній ігровий контекст "запускає" інтелектуальну діяльність учнів, у процесі якої з'являється внутрішній мотив творчого мислення, при цьому пізнання проходить дві стадії - дослідницьку та ігрову. Обгрунтовано положення про те, що комплексний підхід до формування творчого мислення передбачає також включення в структуру уроку елемента прикладної словесної творчості, і для всіх етапів характерне змістове наповнення лінгвістичними та логічними поняттями, що вивчаються. Результати роботи знайшли застосування в навчальному процесі молодших класів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911.0 + Ю984.030.221-513
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА304188 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|