Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.25$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 475
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сивенко Л. М. Дидактичні ситуації та їх роль в розвитку розумових здібностей школярів. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
2. |
Сивенко Л. М. Дидактичні ситуації як компонент педагогічного процесу. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
3. |
Кравців Р. Й. Застосування мікро-ЕОМ у навчальному процесі (на кафедрах біологічного та ветеринарного циклів) : Навч. посіб. для студ. аграр. закл. освіти . — К.: Урожай, 1998
|
4. |
Терещенко Т. П. Комп'ютеризоване навчання як форма організації навчального процесу. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
|
5. |
Корсакова О. К. Методи навчання, що формують в учнів досвід перетворювальної діяльності. — К.: ФАДА, ЛТД, 2000
|
6. |
Фурман А. В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. — К.: Правда Ярославичів, 1997
|
7. |
Гуменюк О. Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект. — К.: Школяр, 1998
|
8. |
Фурман А. В. Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі. — К.: Правда Ярославичів, 1999
|
9. |
Барановська О. В. Інформаційні методи навчання учнів. — К.: Знання, 1999
|
10. |
Варенко В. М. Вивчення творчості українських письменників ХІХ - початку ХХ століття як засіб формування християнських моральних цінностей у старшокласників (культурологічний аспект) : Навч.-метод. посіб. — К., 2005
|
11. |
Воронко Л. А. Непряме навіювання як метод педагогічного і психологічного впливу. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
12. |
Шандригось В. І. Організація навчальної роботи вчителя фізичної культури за допомогою комп'ютера : Моногр. — Т.: ТНПУ, 2005
|
13. |
Білогур В. Є. Впровадження ділової гри "найслабкіша ланка" у навчальну практику ДДІФКІС. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
14. |
Ермаков С. С. Интернет в системе подготовки подростков к самостоятельным занятиям физической культурой. — Х., 2002 // Физ. воспитание студ. творч. спец.
|
15. | . — К., 2002. — 334 с.
|
16. |
Шандригось В. І. Організація навчальної роботи вчителя фізичної культури на основі рекомендацій комп'ютерної технології. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
17. |
Галамага Т. Ю. Співвідношення вербальних і візуальних каналів щодо набуття інформації підлітками. — 2001 // Вісн. Харк. держ. акад. культури.
|
18. |
Котлярова Л. Т. Восприятие графического изображения как условие развития индивидуальных творческих особенностей мышления у младших подростков. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
19. |
Волошина Н. Й. Ми є. Були. І будем ми! Виховання національної самосвідомості учнів засобами художньої літератури : Навч.-метод. посіб. — К.: Ленвіт, 2003
|
20. |
Вовковінська Н. В. Інформатизація середньої освіти: програмні засоби, технології, досвід, перспективи : Навч.-метод. посіб. — К.: Пед. думка, 2003
|
| |