Фурман А. В. Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі / А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти АПН України. - К. : Правда Ярославичів, 1999. - 56 c. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
На тлі аналізу основних соціально-психологічних закономірностей цілісного модульно-розвивального процесу в загальноосвітній школі описуються дві експертні системи визначення ефективності модульних занять, що пройшли експериментальну апробацію на предмет дослідження розвивальної взаємодії вчителя і учнів.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ю984.03-211.3 с + Ю959.0-994 с
Шифр НБУВ: ВА589074Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"