Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : Зб. наук. пр. Вип. 5 / ред.: М. І. Жалдак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 334 с. - укp.
Висвітлено елементи теорії міри в структурі професійних знань учителя математики. Проаналізовано математичні пакети як засіб формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання математики. Охарактеризовано напрямки використання сучасних мережевих інформаційних технологій у навчанні. Описано методи оцінювання семантично різнорідної відповіді у системі комп'ютерного тестування знань. Розглянуто питання загальних критеріїв оцінювання рівня сформованості базових понять шкільного курсу фізики. Особливу увагу приділено можливостям новітніх інформаційних технологій у підготовці педагогічних кадрів.
Освещены элементы теории меры в структуре профессиональных знаний учителя математики. Проанализированы математические пакеты как средство формирования мотивов учебно-познавательной деятельности учеников при обучении математики. Охарактеризован гуманитарный потенциал использования современных сетевых информационных технологий в обучении. Описаны методы оценивания семантически разнородного ответа в системе компьютерного тестирования знаний. Рассмотрены вопросы общих критериев оценивания уровня сформированности базовых понятий школьного курса физики. Особое внимание уделено возможностям новейших информационных технологий в подготовке педагогических кадров.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"