РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Автореферати дисертацій (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)290-211.1 в611<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Тонєва К. В. Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02. — Х., 2004
2.

Дацко М. В. Математичне моделювання задач маркетингу у підприємництві : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02. — Л., 2004
3.

Берсуцька О. А. Моделювання комунікаційно-розподільчих процесів у маркетинговому управлінні : Автореф. дис... канд. екон. наук. — Донецьк, 2006
4.

Костенко О. П. Моделі та алгоритми інформаційно-аналітичної маркетингової системи : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06. — Х., 2006
5.

Пелещишин О. П. Математичне забезпечення прийняття рішення у маркетинговій діяльності підприємства. — 2011 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
6.

Kuzjo N. E. The use of economic-mathematical modeling and modern technologies in the optimization of enterprise's marketing distribution policy // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 779.
7.

Сагайдак М. П. Економіко-математична модель управління підсистемою "Персонал" у системі внутрішнього маркетингу підприємства // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1.
8.

Дубницкий В. И. Особенности экономико-математического моделирования выбора маркетинговых решений в условиях рынка // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2015. - № 3.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського