Берсуцька О. А. Моделювання комунікаційно-розподільчих процесів у маркетинговому управлінні : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. А. Берсуцька; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2006. - 20 c. - укp.Досліджено актуальну задачу удосконалення управління комунікаційно-розподільними процесами на підприємстві, що за сучасних умов сприяє підвищенню конкурентоспроможності продукції та її споживчої цінності. Обгрунтовано, що сучасні комунікції є не тільки засобом зв'язку підприємства з зовнішнім середовищем, а фактичним засобом його існування та життєдіяльності на ринку. Запропоновано концепцію побудови комунікаційно-розподільної системи в маркетингу. Розглянуто моделі комунікаційних зусиль у динаміці, а також моделі оптимізації управління маркетинговими каналами розподілу та процесів оптово-розподільних закупівель. Наведено методи управління комунікаційно-розподільними процесами: корпоративний портфель маркетингових комунікацій, а також побудову інтегрованої системи управління споживчою цінністю. Здійснено практичну реалізацію методів управління комунікаційно-розподільними процесами та розглянуто їх ефективність. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА343309 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|