Kuzjo N. E. The use of economic-mathematical modeling and modern technologies in the optimization of enterprise's marketing distribution policy / N. E. Kuzjo, N. S. Kosar // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 779. - С. 60-68. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.Проаналізовано основні підходи до формування каналів розподілу продукції підприємства, досліджено етапи розроблення стратегії каналу збуту. Проаналізовано сучасні тенденції у розвитку каналів збуту, які пов'язані з прямим маркетингом. Розглянуто процеси розроблення, ведення та використання баз даних покупців, постачальників і посередників з метою встановлення та розвитку контактів з ними, недоліки та переваги використання баз даних. Обгрунтовано доцільність використання економіко-математичного моделювання для оптимізації маркетингової політики розподілу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|