Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.523.6$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шубін О. О. Моніторинг ринку автомобілів: фірма, споживач, ресурси. — Донецьк: ДонДУЕТ, 2003
|
2. |
Білоусько Я. К. Розвиток ринку сільськогосподарської техніки. — К.: ННЦ "Ін-т аграр. економіки", 2008
|
3. |
Фатюха Н. Г. Дослідження впливу сезонних коливань показника собівартості реалізованої продукції на прикладі підприємства ВАТ "Мотор Січ". — 2009 // Вестн. двигателестроения.
|
4. |
Руденко В. В. Конкуренція на ринках легкових автомобілів країн Центральної та Східної Європи : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01. — К., 2004
|
5. |
Жаболенко М. В. Маркетингова стратегія формування споживчого попиту на легкові автомобілі : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — Донецьк, 2003
|
6. |
Швець В. Є. Параметризація виробничої програми підприємства в умовах становлення товарного ринку (на прикладі досліджень ринку автобусів в Україні) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03. — Л., 1998
|
7. |
Веремейчик О. Ф. Стратегія маркетингової діяльності підприємства на ринку легкових автомобілів : Автореф. дис... канд. екон. наук. — Донецьк, 2007
|
8. |
Василюк А. Інтелектуальна система Інтернет-аукціону з продажу автомобілів та аналізу автомобільного ринку. — 2011 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
9. |
Рудковський О. В. Прогнозування розвитку торгівельного комплексу з продажу автомобілів. — 2012 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.
|
10. |
Кондратенко О. В. Структура конкурентоспроможності сучасної автомобільної продукції. — 2011 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
|
11. |
Воробьева Е. М. Функционирование обучающейся организации (на примере СП "Автосалон-AV"). — 2011 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки.
|
12. |
Сокол М. Маркетинг на рынке легковых автомобилей. Анализ. Прогнозирование. Продвижение. Шаблоны. Схемы. Пошаговки. Матрицы. Бизнес-модели : соврем. пособие для практикующего маркетолога. — К.: Альфа Реклама, 2012 - (Б-ка Укр. ассоц. маркетинга).
|
13. |
Мовчаренко В. В. Аналіз ринку легкових автомобілів України. — 2011 // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка.
|
14. |
Мороз Л. А. Тенденції розвитку українського автомобільного ринку і маркетингова комунікаційна політика його учасників. — 2012 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
15. |
Прохницька Г. Л. Основні кон'юнктуроутворюючі фактори вітчизняного ринку легкових автомобілів // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 9.
|
16. |
Прохницька Г. Л. Методика прогнозування кон'юнктури автомобільного ринку // Актуал. проблеми економіки. - 2006. - № 3.
|
17. |
Гранкін О. О. Тенденції і перспективи розвитку ринку гумових пневматичних шин в Україні // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 8.
|
18. |
Міценко Н. Г. Функціонування підприємств-посередників на спеціалізованому ринку : монографія. — Львів: Вид-во ЛКА, 2013
|
19. |
Манжура О. М. Оцінювання життєздатності автодилера на основі структурної моделі // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2011. - Вип. 4.
|
20. |
Семенов Г. А. Аналіз тенденцій розвитку сучасного ринку автозапчастин в Україні // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 4.
|
| |