РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (502)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.523.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Шубін О. О. Моніторинг ринку автомобілів: фірма, споживач, ресурси. — Донецьк: ДонДУЕТ, 2003
2.

Білоусько Я. К. Розвиток ринку сільськогосподарської техніки. — К.: ННЦ "Ін-т аграр. економіки", 2008
3.

Фатюха Н. Г. Дослідження впливу сезонних коливань показника собівартості реалізованої продукції на прикладі підприємства ВАТ "Мотор Січ". — 2009 // Вестн. двигателестроения.
4.

Руденко В. В. Конкуренція на ринках легкових автомобілів країн Центральної та Східної Європи : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01. — К., 2004
5.

Жаболенко М. В. Маркетингова стратегія формування споживчого попиту на легкові автомобілі : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — Донецьк, 2003
6.

Швець В. Є. Параметризація виробничої програми підприємства в умовах становлення товарного ринку (на прикладі досліджень ринку автобусів в Україні) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03. — Л., 1998
7.

Веремейчик О. Ф. Стратегія маркетингової діяльності підприємства на ринку легкових автомобілів : Автореф. дис... канд. екон. наук. — Донецьк, 2007
8.

Василюк А.  Інтелектуальна система Інтернет-аукціону з продажу автомобілів та аналізу автомобільного ринку. — 2011 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
9.

Рудковський О. В. Прогнозування розвитку торгівельного комплексу з продажу автомобілів. — 2012 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.
10.

Кондратенко О. В. Структура конкурентоспроможності сучасної автомобільної продукції. — 2011 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
11.

Воробьева Е. М. Функционирование обучающейся организации (на примере СП "Автосалон-AV"). — 2011 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки.
12.

Сокол М.  Маркетинг на рынке легковых автомобилей. Анализ. Прогнозирование. Продвижение. Шаблоны. Схемы. Пошаговки. Матрицы. Бизнес-модели : соврем. пособие для практикующего маркетолога. — К.: Альфа Реклама, 2012 - (Б-ка Укр. ассоц. маркетинга).
13.

Мовчаренко В. В. Аналіз ринку легкових автомобілів України. — 2011 // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка.
14.

Мороз Л. А. Тенденції розвитку українського автомобільного ринку і маркетингова комунікаційна політика його учасників. — 2012 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
15.

Прохницька Г. Л. Основні кон'юнктуроутворюючі фактори вітчизняного ринку легкових автомобілів // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 9.
16.

Прохницька Г. Л. Методика прогнозування кон'юнктури автомобільного ринку // Актуал. проблеми економіки. - 2006. - № 3.
17.

Гранкін О. О. Тенденції і перспективи розвитку ринку гумових пневматичних шин в Україні // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 8.
18.

Міценко Н. Г. Функціонування підприємств-посередників на спеціалізованому ринку : монографія. — Львів: Вид-во ЛКА, 2013
19.

Манжура О. М. Оцінювання життєздатності автодилера на основі структурної моделі // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2011. - Вип. 4.
20.

Семенов Г. А. Аналіз тенденцій розвитку сучасного ринку автозапчастин в Україні // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 4.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського