РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10,2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Кларк Г.  Маркетинг сервиса, приносящего прибыль. — К.: Знання, 2006 - (Европ. маркетинг).
2.

Тіпанов В. В. Розвиток світового ринку послуг в умовах глобалізації економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2006
3.

Капінус Л. В. Категорійний мерчандайзинг як інструмент впливу на поведінку споживачів // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2016. - 22, № 6.
4.

Савич О. П. Особливості споживчих переваг на світовому ринку легкових автомобілів // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 5.
5.

Сахарова Т. В. Перешкоди в процесі маркетингових комунікацій підприємств: причини виникнення та шляхи подолання // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 6.
6.

Балик У. Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - 4, № 1.
7.

Куденко О. В. Сегментація ринку в маркетингу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2019
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського