Савич О. П. Особливості споживчих переваг на світовому ринку легкових автомобілів / О. П. Савич // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 5. - С. 18-24. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Доведено, що поведінка споживача на світовому ринку автомобілів поступово змінюється. Тому підприємствам необхідно адаптувати свою маркетингову політику та використовувати сучасні інструментарії. Визначено, що споживчі пріоритети на автомобільному ринку розвинених країн і країн, що розвиваються, критично відрізняються. Сформовано та визначено експліцитні та імпліцитні споживчі переваги. Виявлено, що споживачі цінують насамперед оперативну комунікацію. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|