РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000747349<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Балик У. 
Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку / У. Балик, М. Колісник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - 4, № 1. - С. 125-134. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Наведено результати дослідження сутності соціальних мереж (СМ). Вивчено стан розвитку СМ у світі загалом та в Україні зокрема. Проаналізовано потенційне охоплення рекламою у СМ. Розкрито особливості соціальної медіа-реклами. Наведено профіль рекламної аудиторії провідних СМ у розрізі вікових, гендерних та географічних ознак. Визначено ключові тренди та перспективи розвитку соціального медіа-маркетингу. Виявлено проблеми, з якими бояться стикнутися маркетологи у майбутньому, здійснюючи свою діяльність у СМ. Запропоновано напрями поліпшення роботи маркетологів у СМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського