Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000747349<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Балик У. Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку / У. Балик, М. Колісник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - 4, № 1. - С. 125-134. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.Наведено результати дослідження сутності соціальних мереж (СМ). Вивчено стан розвитку СМ у світі загалом та в Україні зокрема. Проаналізовано потенційне охоплення рекламою у СМ. Розкрито особливості соціальної медіа-реклами. Наведено профіль рекламної аудиторії провідних СМ у розрізі вікових, гендерних та географічних ознак. Визначено ключові тренди та перспективи розвитку соціального медіа-маркетингу. Виявлено проблеми, з якими бояться стикнутися маркетологи у майбутньому, здійснюючи свою діяльність у СМ. Запропоновано напрями поліпшення роботи маркетологів у СМ. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|