РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*682*333.43*332$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Фінклер Ю.  Читання як складова комунікативного впливу на молодь України (за матеріалами соціологічного дослідження "Молодь України, Грузії, Вірменії у період ринкових перетворень"). — 2002 // Зб. пр. Н.-д. центру періодики.
2.

Чигрина Н. В. Соціально-комунікативні функції читання : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04. — Запоріжжя, 2010
3.

Сеньківський В. М. Читання як проблема вільного часу: за результатами соціолого-статистичних досліджень : монографія. — Л., 2009
4.

Садова Р. М. Студентське читання в новій соціокультурній ситуації: проблеми та шляхи їх розв'язання // Наук. зап.. - 1999. - № 1.
5.

Бессараб А. О. Соціально-комунікаційні технології формування культури читання на телебаченні на прикладі телеканалу "Інтер" // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 3.
6.

Бессараб А. О. Технології доповненої реальності як новий тренд у формуванні культури читання // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 4.
7.

Бессараб А. О. Соціально-комунікаційні технології формування культури читання на телебаченні на прикладі телеканалу "Інтер" // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 3.
8.

Листвак Г. Б. Дослідження читання в Україні: результати і значення // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. Сер. Техн. науки. - 2015. - № 2.
9.

Солодка Л. І. Дослідження способів популяризації читання на матеріалі регіонального соціокомунікаційного проекту // Поліграфія і вид. справа. - 2016. - № 2.
10.

Бессараб А. О. Комунікаційні технології як трансформаційний ресурс інформаційної культури та культури читання в сучасному суспільстві (на прикладі ІЖМК Класичного приватного університету) // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 1.
11.

Хміль-Чуприна В. В. Популяризація читання художньої літератури в українських засобах масової комунікації : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01. — Дніпро, 2020
12.

Зелінська Н. В. Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (до 125-річчя видатного українського видавця) // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 1.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського