РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000781013<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хміль-Чуприна В. В. 
Популяризація читання художньої літератури в українських засобах масової комунікації : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / В. В. Хміль-Чуприна; Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара. - Дніпро, 2020. - 19 c. - укp.

З'ясовано, що популяризація читання поєднує складові, які належать до різних дисциплінарних парадигм, що зумовлено складною природою об'єкта популяризації. Доведено, що актуальною є медійна активність різноманітних інститутів інфраструктури читання. ЗМК можуть бути залучені для пропагування читання, реклами і промоції книжкових видань у межах парадигми видавничого маркетингу та для формування інтересу до читання і культури читання у межах гуманітарної парадигми. На підставі аналізу наукової літератури щодо різних аспектів ролі ЗМК у популяризації читання теоретично обґрунтовано, що цей процес може мати у медіа форми прямої реклами книжкової продукції, опосередкованої реклами і промоції художньої літератури, а також непрямого пропагування читання. Розглянуто жанрову палітру прямої реклами та промоції книжкової продукції у медіа. Висвітлено і проаналізовано форми опосередкованої реклама та промоції художньої літератури у ЗМК. З'ясовано, що серед засобів опосередкованої реклами книжок найбільш популярними є публіцистичні матеріали на літературну тематику, інтерв'ю з письменниками, інтерактивні ігрові форми, інтернет-ресурси для обговорення художньої літератури. Простежено шляхи непрямого пропагування читання у медіа, під якими розуміються літературні ремінісценції у журналістських матеріалах, а також згадування літературних феноменів і читання лідерами громадської думки у процесі інтерв'ю. Доведено потенціал ЗМК у популяризації читання і налагодженні ефективної комунікації між різноманітними соціальними інститутами, що беруть участь у цьому процесі: освітніми закладами, бібліотечними установами, книговидавничими і книготорговельними організаціями.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*682*333.43*332.1-8 + С5*676*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА447997 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського