Бессараб А. О. Комунікаційні технології як трансформаційний ресурс інформаційної культури та культури читання в сучасному суспільстві (на прикладі ІЖМК Класичного приватного університету) / А. О. Бессараб, Я. В. Зоська, В. А. Ковпак // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 1. - С. 172-178. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Простежено реалізацію концептуальної моделі формування культури читання української книги в інформаційному суспільстві на прикладі ІЖМК Класичного приватного університету. Приклад інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету демонструє, що вища школа робить значний внесок у формування інформаційної культури, культури читання своєю щоденною працею за різними напрямами. Для цього щороку відбуваються конкурси для школярів міста й області, святкування професійних свят, зокрема Дня журналіста, Дня працівників радіо, телебачення та зв'язку, Всесвітнього дня книги і авторського права, Дня українськомовної преси тощо. Важливу роль у формуванні інформаційної культури відіграє співпраця з міжнародними організаціями й проведення спільних заходів, зокрема написання листів у межах Всесвітнього руху Amnesty International, створення інформаційно-просвітницького "коридору" між Міжнародним інститутом освіти, культури та зв'язків із діаспорою НУ "Львівська політехніка" та інститутом журналістики та масової комунікації КПУ для проведення мандрівної виставки "Світовий Конгрес Українців: вчора, сьогодні, завтра" в Запорізькій обласній універсальній науковій бібліотеці тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*682*333.43*332
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|