Пошуковий запит: (<.>U=Ю948.28<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шинкаренко О. Д. Особистісні особливості жінок-жертв подружнього насильства (Синдром побитої жінки) : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.04. — К., 2001
|
2. |
Карімова Р. Б. Особливості порушень психічного розвитку дошкільників із церебрально-органічною патологією та основи їх комплексної корекції : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.08. — К., 2002
|
3. |
Гриценок Л. І. Методичні питання психологічної реабілітації підлітків з ДЦП : Наук.-метод. посіб. — К.: Ніка-Центр, 2002
|
4. |
Станіславський С. В. Психологічні особливості сприйняття сфер життєдіяльності хворими на незрощення губи та піднебіння юнацького віку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.04. — К., 2003
|
5. |
Демчук С. П. Зміст фізичного виховання в соціальній інтеграції та реабілітації школярів 15 - 16 років із церебральним паралічем : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту. — Л., 2003
|
6. |
Шувалова И. Н. В реабилитации мелочей нет! Особенности динамики психологического профиля студентов с ограниченными физическими возможностями // Гуманіт. науки. - 2005. - № 1.
|
7. |
Комар Т. О. Особливості соціально-психологічної дезадаптації студентів з обмеженими можливостями та їх психокорекція : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. — Хмельницький, 2005
|
8. |
Томчук М. І. Психологія адаптації до навчання студентів з особливими потребами : Моногр. — Вінниця: Глобус-Прес, 2005
|
9. |
Найдьонова Г. Особливості "Я-концепції" ампутантів. — 2006 // Соц. психологія.
|
10. |
Конопляста С. Вплив вроджених незрощень губи та піднебіння на психофізичний і мовленнєвий розвиток дитини // Дефектологія. - 2008. - № 2.
|
11. |
Конопляста С. Ю. Розвиток мовлення дітей із вродженими незрощеннями губи та піднебіння як психолого-педагогічна проблема // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 1.
|
12. |
Мушкевич М. І. Психологічні особливості практичної роботи з дітьми, хворими на ДЦП. — 2009 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
13. |
Загребельна О. О. Теоретичний аналіз компенсаторної діяльності обдарованих дітей старшого дошкільного віку з обмеженими можливостями // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
|
14. |
Литвинова Н. Ю. Психологические особенности учащихся подросткового возраста, проживающих и обучающихся в ортопедическом санатории // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 36.
|
15. |
Мілушина М. О. Психологічні механізми формування комунікативних диспозицій у осіб з обмеженими фізичними можливостями (на матеріалах соціально-психологічного тренінгу) // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
16. |
Бистрова Ю. О. Організація та зміст психолого-педагогічного забезпечення професійно-трудової соціалізації осіб з психофізичними порушеннями // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 9.
|
17. |
Вічалковська Н. К. Формування позитивної "Я"-концепції у школярів з особливими потребами як умова їх особистісної реабілітації // Пед. пошук. - 2013. - № 1.
|
18. |
Олефір В. О. Екстренне хірургічне втручання як психотравма та стратегії її подолання // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 22.
|
19. |
Романенко О. В. Антиципація в структурі психічної діяльності дітей з церебральним паралічем : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.08. — К., 2013
|
20. |
Сейдаметова С. И. Личностные особенности женщин с ортопедическим дефектом травматического генеза // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, Вип. 22, ч. 3.
|
| |