Пошуковий запит: (<.>U=Ч632.4(4Укр)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мащенко І. Г. Телебачення de facto. — К.: Тетра, 1998
|
2. |
Кучменко О. Роль "Народного телебачення України" у формуванні громадської думки // Вісн. Кн. палати. - 2000. - № 11.
|
3. |
Зубко Ю. Українське телебачення у технологічній світовій культурі // Вісн. Кн. палати. - 2001. - № 2.
|
4. |
Зубко Ю. Українське телебачення у технологічній світовій культурі // Вісн. Кн. палати. - 2001. - № 12.
|
5. |
Федорів Т. В. Телевізійні новини в політичній комунікації України: жанрова типологія, технологія виробництва, взаємодія з аудиторією : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08. — К., 2004
|
6. |
Андрющенко М. Ю. Творення іміджу телебачення України : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08. — К., 2005
|
7. |
Усенко Ю. В. Становлення та розвиток українського телебачення як засобу масової комунікації : Автореф. дис... канд. іст. наук. — К., 2006
|
8. |
Шмига Ю. І. Ефективність телереклами в Україні (комунікативний аспект) : Автореф. дис... канд. філол. наук. — К., 2006
|
9. |
Сащук Г. Безпекові виміри телепростору : моногр. — К.: Грамота, 2007
|
10. |
Дмитровський З. Є. Телебачення у дзеркалі преси (на матеріалах українських газет кінця ХХ - початку ХХІ ст.) : моногр. — Л.: ПАІС, 2007
|
11. |
Шальман Т. М. Жанрові діалогічні форми сучасного українського телебачення : Автореф. дис... канд. філол. наук. — К., 2007
|
12. |
Андрющенко М. Ю. Іміджеві імперативи українського телебачення : монографія. — К.: Щек, 2008
|
13. |
Бабенко В. В. Семіотичний інструментарій у комунікативній стратегії українського телебачення : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06. — К., 2008
|
14. |
Кулик В. Жанрово-тематична структура українського телевізійного дискурсу. — 2010 // Політ. менеджмент.
|
15. |
Пенчук І.Л. Інформаційно-емоційний вплив спеціалізованих дитячих телепередач // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 3.
|
16. |
Горобчук Б. Українське телебачення ХХI ст: аудиторія і контент. — 2011 // Соц. психологія.
|
17. |
Макущенко М. О. Тенденції розвитку формату інфотейнмент в ефірі українських телеканалів // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 2.
|
18. |
Москвічова Ю. О. Регіональне телебачення як фактор формування соціокультурного простору сучасної Вінниччини // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 20, т. 2.
|
19. |
Горчикова А. О. Регіональні медіа в контексті глобалізації (на прикладі телеканалів Рівненщини) // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - Вип. 4.
|
20. |
Прикидько О. М. Функціонування телебачення в Інтернеті як у глобальному середовищі новинної журналістики // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - Вип. 4.
|
| |