Андрющенко М. Ю. Творення іміджу телебачення України : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08 / М. Ю. Андрющенко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2005. - 17 c. - укp.Здійснено комплексне дослідження процесу формування іміджу сучасного українського телебачення на прикладі роботи основних національних телеканалів. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади телевізійного іміджмейкерства з урахуванням особливостей функціонування сучасного українського телебачення. Систематизовано теоретичний досвід зарубіжної телеіміджології. У контексті вивчення особливостей формування іміджу українського телебачення розглянуто філософські, психологічні, політико-економічні та дизайнерські проблеми його діяльності у сучасний період. Розроблено принципи оптимального поєднання культурологічних, естетичних і суто прагматичних завдань телевізійного іміджмейкерства. Запропоновано методи творення іміджу ведучого, телеканалу, телепрограми та телепередачі, які рекомендовано використовувати у практичній діяльності іміджмейкерів, теледизайнерів, режисерів і тележурналістів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.1 + Ч632.4(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА336213 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|