РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (516)Журнали та продовжувані видання (130)Автореферати дисертацій (26)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч62 в05$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 377
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Березенко В. В. PR в Україні: наукове осмислення феномену : монографія. — К.: Акад. укр. преси: Центр вільної преси, 2013
2.

Басалюков В. В. PR у державних організаціях : Матеріали наук.-практ. семінару, провед. Радою міністрів Автоном. республіки Крим і Міжрегіон. акад. упр. персоналом 13 груд. 2002 р. — К.: МАУП; Сімф., 2003
3.

Кочубей Л. О. PR у політичній сфері : підруч. для студ. ВНЗ. — К.: ІПіЕНД ім. І. Ф. Кураса НАН України, 2013 — N 20130605 — N 20130605 — N 20130605 — N 20130605.
4.

Обух Л. В. PR у системі менеджменту академічної музики // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Культурологія : наук. зб. - 2019. - Вип. 33.
5.

Слюсар В. PR-діяльність у релігійній сфері як складова соціальної діяльності: досвід України та Польщі // Укр. полоністика. - 2019. - Вип. 16.
6.

Березенко В. В. PR-кампанія як центральний елемент комунікативного процесу в передвиборчий період // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2011. - Вип. 4.
7.

Березенко В. В. PR-комунікаціїї органів влади: стан розроблення проблеми // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 3.
8.

Мантуло Н. Б. PR-текст у контексті інтеграційних процесів // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 4.
9.

Мантуло Н. Б. PR-текст у сучасному інформаційному просторі // Поліграфія і вид. справа. - 2012. - № 3.
10.

Агарков О. А. PR-технології в структурі соціально-політичного маркетингу // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 1.
11.

Komova M. Scientific and popular content in the socio-cultural space : monograph. — Lviv: Triada plus, 2019 - (Інформація. Комунікація. Документація).
12.

Poda T. The development of "network diplomacy" as a new form of international interaction // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2020. - № 1.
13.

Porpulit O. O. The phenomenon of media continuum // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 4.
14.

Marcial D. E. What’s on your mind? Measuring self-promotional and anti-social behaviors on Facebook among tertiary students // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 4.
15.

Макаренко Є. А. Європейська інформаційна політика. — К.: НВЦ "Наша культура і наука", 2000
16.

Вежель Р. Ю. І-брендинг як метасистема соціального управління промоцією об'єктів у віртуальному середовищі // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 2.
17.

Сингаївська А. М. Ілюзорна безпека на грунті плагіат // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 1.
18.

Барна Н. В. Іміджмейкінг та його особливості в контексті художньо-інформаційної діяльності // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2008. - № 2.
19.

Бондаренко І. С. Іміджологія в системі гуманітарних знань: соціально-комунікаційний підхід // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 2.
20.

Холод О. М. Інмутація масової комунікації // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 4.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського