РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000663480<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вежель Р. Ю. 
І-брендинг як метасистема соціального управління промоцією об'єктів у віртуальному середовищі / Р. Ю. Вежель // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 2. - С. 96-100. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні підходи до визначення понять "брендинг", "бренд-менеджмент"; з'ясовано, як інтерактивні компоненти сучасних технологій не лише якісно змінюють сформовані уявлення та стереотипи, а й впливають на форми поведінки та моделі відносин різноманітних соціальних інституцій, які завдяки активному й диверсифікованому залученню таких форм інтернет-комунікацій, як веб-сайти, блоги, мікроблоги та соціальні мережі, можуть взаємодіяти з різними цільовими групами. Тому саме ефективне управління системою комунікацій бренда в режимі реального часу, пошук гнучких та мобільних інструментів його промоції стає сьогодні найважливішим завданням для багатьох українських компаній.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + У9(4УКР)421.0-803.43 + У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського