РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (39)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.28<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 122
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ситніков Д. Е. Логічні засоби оцінювання знань студентів. — 1999 // Вісн. Харк. держ. акад. культури.
2.

Есаулов А. О. Контроль навчальних досягнень студентів (теоретико-методичний аспект) : Моногр. — К., 2005
3.

Лавриненко Д. И. Критерии оценки интенсивности дифференцированного воздействия, направленного на повышение функциональных возможностей студентов. — 2005 // Физ. воспитание студ. творч. спец.
4.

Пташный О. Д. Опыт организации текущего и периодического контроля учебно-познавательной деятельности студентов в университетах Украины во второй половине ХІХ века. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
5.

Іванюк І. В. Оцінювання освітніх проектів та програм : Навч. посіб. — К.: Таксон, 2004 - (Вища освіта в сучас. світі).
6.

Бишевець Н.  Оцінювання предметних досягнень у вузах фізкультурного профілю в умовах кредитно-модульної системи навчання. — 2006 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
7.

Зварич І. М. Педагогічні засади оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах США : монографія. — К.: Фенікс, 2008
8.

Дубогай О. Д. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
9.

Рева О. М. Формування 100-бальної шкали кваліметрії знань студентів ВНЗ як однокрокова задача прийняття рішень з векторним показником ефективності. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
10.

Рева О. М. Шляхом Болонського процесу: рівень вимог викладачів на множині об'єктивних успіхів студентів в умовах запровадження 100-бальної шкали вимірювання знань. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
11.

Оксамитна Л. П. Вимір розподільної здатності в адаптивних навчаючих системах контролю знань та навчання. — 2003 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
12.

Матвіїшина Н. В. Підхід до визначення оцінки ефективності процесу навчання. — 2003 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
13.

Віткін Л. М. Підходи щодо оцінювання ключових процесів підготовки студента ВНЗ. — 2004 // НТІ.
14.

Радванская Л. Н. Схема работы подсистемы контроля знаний в компьютеризированной системе обучения. — 2004 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
15.

Федорук П. І. Адаптація інтелектуальних систем дистанційного навчання та контролю знань до індивідуальних особливостей студентів на основі аналізу якості засвоєних знань. — 2006 // Искусств. интеллект.
16.

Маймула Є. Ю. Гуманізація системи контролю навчальних досягнень студентів. — 2007 // Освіта на Луганщині.
17.

Герасимов О. І. Можливості та проблеми рейтингової та кредитно-модульної систем оцінки знань студентів. — 2008 // Укр. гідрометеорол. журн.
18.

Фефер Е. І. Оцінка рівня знань при використанні дистанційних технологій навчання в стоматології. — 2009 // Мед. інф-ка та інженерія.
19.

Губський Ю. І. Форми контролю рівня засвоєння знань та вмінь студентами за умов роботи кафедр на засадах Болонської системи: перспективи вдосконалення. — 2009 // Педіатрія, акушерство та гінекологія.
20.

Morgan J.  Some notes on the assessment of students in UK higher education with respect to placement learning and the distinction between levels of study. — 2008 // Магістеріум.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського