Зварич І. М. Педагогічні засади оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах США : монографія / І. М. Зварич. - К. : Фенікс, 2008. - 207 c. - Бібліогр.: с. 188-207. - укp.На підставі результатів комплексного дослідження педагогічних засад оцінювання знань студентів у ВНЗ США охарактеризовано стандартизований, мотиваційно-стимулювальний, інтеграційно-гармонізувальний підходи до його здійснення. Проведено порівняльний аналіз даного оцінювання у ВНЗ США й України. Наведено рекомендації щодо його удосконалення у вітчизняних ВНЗ. На базе результатов комплексного исследования педагогических основ оценивания знаний студентов в ВУЗ США охарактеризованы стандартизированный, мотивационно-стимулирующий, интеграционно-гармонизирующий подходы к его осуществлению. Проведен сравнительный анализ данного оценивания в ВУЗ США и Украины. Даны рекомендации по его усовершенствованию в отечественных ВУЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО) + Ч481.28
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА699409 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|