РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (79)Журнали та продовжувані видання (7)Автореферати дисертацій (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.46<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Григорович В. Г. Відбір та вимірювання параметрів інформаційної моделі школи. — 2012 // Искусств. интеллект.
2.

Москаленко І. Використання інтерактивних технологій у процесі підвищення педагогічної майстерності сучасного вчителя // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2.
3.

Гавдьо А. Використання інтерактивних форм науково-методичної роботи у підготовці вчителя до навчання, виховання та розвитку обдарованої дитини в навчальному закладі // Нова пед. думка. - 2008. - № 1.
4.

Гупало В. Головне - сформувати вчителя-новатора, керівника-дослідника // Пед. пошук. - 2007. - № 3.
5.

Беседа Н. А. Досвід формування здоров'язбережувального середовища у Полтавській ЗОШ № 11 // Постметодика. - 2011. - № 2.
6.

Ірза В. І. Дослідна робота у загальноосвітніх навчальних закладах як об’єкт історико-педагогічного вивчення // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
7.

Сидорчук І. В. Дослідницько-експериментальна діяльність навчального закладу // Пед. пошук. - 2010. - № 4.
8.

Вітюк В. Дослідно-експериментальна робота як фактор професійного розвитку педагогів // Пед. пошук. - 2011. - № 1.
9.

Унтілова Е. А. Етапи створення позитивного іміджу школи // Наука і освіта. - 2012. - № 1.
10.

Беседа Н. А. Здоров'язбережувальні технології як запорука ефективного навчання і виховання школярів (тренінг для вчителів) // Постметодика. - 2010. - № 1.
11.

Хацаюк Н. С. Зміст науково-методичної діяльності в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
12.

Лугова Т. А. Картографування знань як інструмент для вивчення інтелектуального потенціалу співробітників ЗОШ та ВНЗ // Наша шк.. - 2014. - № 1.
13.

Львов М. С. Концепция, архитектура и функциональность гибкой распределенной программной среды учебного назначения для средней школы. Рабочее место методиста. — 2009 // Управляющие системы и машины.
14.

Жерносек І. Критерії управлінської культури науково-методичної роботи // Шлях освіти. - 2009. - № 3.
15.

Синичкина Л. Методическое обеспечение в практике здоровьесберегающего пространства внешкольного учреждения // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 5.
16.

Луцишина Н. Г. Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початковій школі у 2010/2011 навчальному році // Наша шк.. - 2010. - № 4.
17.

Давидюк Н. Ю. Модель розвитку професійної компетентності методистів позашкільних навчальних закладів // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11.
18.

Родигіна І. Моделювання ключових компетентностей педагога в контексті реалізації інноваційних форм науково-методичної роботи // Нова пед. думка. - 2008. - № 4.
19.

Задорожна Л. К. Модернізація методичної роботи як чинник впливу на професійну компетентність вчителя (з досвіду роботи) // Наша шк.. - 2008. - № 4.
20.

Маслай Г. Модернізація науково-методичної роботи у системі післядипломної педагогічної освіти // Пед. пошук. - 2007. - № 3.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського