Розглянуто підходи сучасних науковців щодо визначення змісту науково-методичної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах. Обгрунтовано інноваційний напрям у змісті науково-методичної діяльності експериментальних шкіл. Сформульовано етапи підготовки вчителів до інноваційної діяльності в системі внутрішньошкільної науково-методичної роботи.
Шифр НБУВ: Ж69372Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"