Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.28<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Kubitskiy S. The development of external assessment in Ukrainian education at contemporary stage // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2021. - № 2.
|
2. |
Muszkieta R. The relationships setting between actions control-estimating the and styles of didactic transport at teachers of physical education. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
3. |
Djokovic A. Towards efficient elementary school education: a Serbian perspective // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 11.
|
4. |
Дудкевич В. Znaczenie diagnozy i ewaluacji w nowym systemie ksztalcenia // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філос. освіти : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 7.
|
5. |
Катаєва Є. Ю. Інформаційна технологія автоматизованого навчання та контролю знань в управлінні учбовим процесом : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06. — Черкаси, 2004
|
6. |
Горборуков В. В. Алгоритм конкурентної нормалізації в системі рейтингового оцінювання інтелектуальних досягнень // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 1.
|
7. |
Біляковська О. Аналіз контролю та оцінювання навчальних досягнень старшокласників у практиці сучасної школи // Рідна шк.. - 2007. - № 3.
|
8. |
Федорова Н. Ф. Від контролю до діагностики або вияв результативності якості надання освітніх послуг у середній освіті // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 3.
|
9. |
Рева О. М. Визначення взаємного впливу основних навчальних домінант і рівнів домагань старшокласників // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2020. - № 2.
|
10. |
Шпак М. М. Вплив педагогічної оцінки на емоційний стан учня // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13.
|
11. |
Гайдай І. В. Вплив педагогічної оцінки на особистість педагогічно занедбаного учня та його навчальну діяльність. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
12. |
Жук І. В. Готовність педагогів Чернівецької області до PISA-2018 в контексті освітніх реформ // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4.
|
13. |
Бербец В. В. Діагностування навчальних досягнень учнів у процесі трудового навчання: сутність, критерії, методика : монографія. — Умань, 2008
|
14. |
Бутенко Г. П. Діагностування навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіти Великої Британії : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2006
|
15. |
Циммерман Г. А. Деякі підходи до розробки засобів перевірки успішності навчання основ фізики // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12.
|
16. |
Онопрієнко О. В. Дидактико-методичні засади контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів : монографія. — Київ: Педагогічна думка, 2020
|
17. |
Онопрієнко О. В. Дидактико-методичні засади контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09. — Київ, 2021
|
18. |
Савченко О. Я. Дидактико-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на засадах компетентнісного підходу : колект. моногр. — К.: Пед. думка, 2012
|
19. |
Біляковська О. О. Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання : автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2008
|
20. |
Панчук О. П. Дидактичні основи оцінювання навчальних досягнень учнів 5 - 9 класів з трудового навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
|
| |