РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (98)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (19)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.28<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Kubitskiy S. The development of external assessment in Ukrainian education at contemporary stage // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2021. - № 2.
2.

Muszkieta R.  The relationships setting between actions control-estimating the and styles of didactic transport at teachers of physical education. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
3.

Djokovic A. Towards efficient elementary school education: a Serbian perspective // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 11.
4.

Дудкевич В. Znaczenie diagnozy i ewaluacji w nowym systemie ksztalcenia // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філос. освіти : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 7.
5.

Катаєва Є. Ю. Інформаційна технологія автоматизованого навчання та контролю знань в управлінні учбовим процесом : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06. — Черкаси, 2004
6.

Горборуков В. В. Алгоритм конкурентної нормалізації в системі рейтингового оцінювання інтелектуальних досягнень // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 1.
7.

Біляковська О. Аналіз контролю та оцінювання навчальних досягнень старшокласників у практиці сучасної школи // Рідна шк.. - 2007. - № 3.
8.

Федорова Н. Ф. Від контролю до діагностики або вияв результативності якості надання освітніх послуг у середній освіті // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 3.
9.

Рева О. М. Визначення взаємного впливу основних навчальних домінант і рівнів домагань старшокласників // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2020. - № 2.
10.

Шпак М. М. Вплив педагогічної оцінки на емоційний стан учня // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13.
11.

Гайдай І. В. Вплив педагогічної оцінки на особистість педагогічно занедбаного учня та його навчальну діяльність. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
12.

Жук І. В. Готовність педагогів Чернівецької області до PISA-2018 в контексті освітніх реформ // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4.
13.

Бербец В. В. Діагностування навчальних досягнень учнів у процесі трудового навчання: сутність, критерії, методика : монографія. — Умань, 2008
14.

Бутенко Г. П. Діагностування навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіти Великої Британії : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2006
15.

Циммерман Г. А. Деякі підходи до розробки засобів перевірки успішності навчання основ фізики // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12.
16.

Онопрієнко О. В. Дидактико-методичні засади контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів : монографія. — Київ: Педагогічна думка, 2020
17.

Онопрієнко О. В. Дидактико-методичні засади контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09. — Київ, 2021
18.

Савченко О. Я. Дидактико-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на засадах компетентнісного підходу : колект. моногр. — К.: Пед. думка, 2012
19.

Біляковська О. О. Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання : автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2008
20.

Панчук О. П. Дидактичні основи оцінювання навчальних досягнень учнів 5 - 9 класів з трудового навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського