РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(4ФРА)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кушка Б.  Аспекти національно-патріотичного виховання у французькій літературній спадщині кінця ХІХ століття. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
2.

Суржикова І. А. Педагогічні ідеї Василя Сухомлинського і Селестена Френе (порівняльний аналіз) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — К., 2003
3.

Масльонкіна Н. Г. Розвиток освіти у Франції протягом другої половини XIX століття : Автореф. дис... канд. іст. наук. — Донецьк, 2006
4.

Лащихіна В. П. Розвиток системи підготовки педагогічних кадрів у Франції (друга половина XX - початок XXI століття) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — К., 2009
5.

Пермякова О. Г. Моніторинг якості навчання у загальноосвітніх закладах Франції другої половини XX ст. : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01. — Т., 2010
6.

Грибинюк М. Б. Можливості використання педагогічних ідей Ж.-Ж. Руссо у початковій школі на прикладі роману "Еміль, або Про виховання". — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
7.

Габелко О. Гуманістична спрямованість педагогічних ідей Мішеля Монтеня та Джона Локка // Рідна шк.. - 2007. - № 2.
8.

Лисенко Л. Проблема розвитку розумових здібностей дитини у поглядах А.Біне // Рідна шк.. - 2007. - № 2.
9.

Лаухіна І. Становлення і розвиток світської школи у Франції (кінець ХVIII - перша половина ХІХ ст.) // Рідна шк.. - 2008. - № 12.
10.

Зязюн Л. Радикалізм педагогічних рефлексій в освітньо-виховній системі Франції // Філос. освіти. - 2006. - № 2.
11.

Харченко Т. Гуманізм педагогіки Еміля Дюркгейма // Шлях освіти. - 2008. - № 1.
12.

Харченко Т. Г. Еміль Дюркгейм про гуманізацію педагогічної освіти // Шлях освіти. - 2008. - № 2.
13.

Білецька С. Еволюція образу дитини: Ж.-Ж. Руссо як основоположник теорії педоцентризму // Шлях освіти. - 2010. - № 3.
14.

Ваховський Л. Ідеї гуманізму у французькій філософії освіти // Шлях освіти. - 2010. - № 4.
15.

Ваховський Л. Ідеї гуманізму у французькій філософії освіти: історико-педагогічний аспект // Шлях освіти. - 2010. - № 3.
16.

Суржикова І. А. Педагогіка Селестена Френе з погляду сучасності // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 1.
17.

Хоменко В. В. Підготовка майбутніх менеджерів освіти у вищих навчальних закладах Франції : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01. — Луганськ, 2012
18.

Харченко Т. Г. Ідеї гуманізму в епоху французького Відродження // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31.
19.

Харченко Т. Г. Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789 - 1794 рр. // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 34.
20.

Харченко Т. Особливості педагогічних ідей гуманізму Франсуа Рабле // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 23.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського