РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.29<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сухина В. Ф. Некоторые особенности и перспективы постклассического образования. — 2000 // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.".
2.

Мушак А. Я. Телекомунікації для дистанційного навчання: впровадження дистанційних мультимедійних технологій у навчальних програмах. — 1998 // Управляющие системы и машины.
3.

Довгялло А. М. Технология проектирования и разработки гибких дистанционных обучающих курсов на основе телематики. — 1999 // Управляющие системы и машины.
4.

Мушак А. Я. Інтерактивна мультимедіа - невід'ємний атрибут сучасних технологій дистанційного навчання. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
5.

Довгялло О. М. Телекомунікації для дистанційного навчання: використання інтерактивних засобів у навчальних програмах. — 1998 // Управляющие системы и машины.
6.

Шовкун М. П. Взаємонавчання як актуальна науково-педагогічна проблема. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
7.
Аксіологія освіти в сфері комунікативної культури: ціннісні акценти; комунікативні тенденції; дистанційний формат : навч.-метод. посіб. — К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011
8.

Шевцова С. М. Становлення методологічної культури вчителя на основі проектної діяльності : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10. — К., 2010
9.

Яценко Г. Ю. Феномен комунікативності в системі ціннісних пріоритетів дистанційного навчання: фактори інтенсифікації : монографія. — К., 2009
10.

Гадецкая З. М. Анализ современных моделей организации обучения и их внедрение на базе дистанционных технологий. — 2010 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.
11.

Сидоренко В. К. Проектна діяльність як складова професійно-педагогічної культури. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
12.

Канивец Е. И. Некоторые теоретические и практические аспекты организации обучения на основе воркшопа // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2.
13.

Павлыш В. Н. Задачи модернизации форм представления учебного материала при внедрении зачетно-модульной системы // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11.
14.

Касьянова О. В. Теоретичні положення та компетентнісний потенціал технології проекту // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2.
15.

Соломко М. Т. Графічний інтерфейс портфоліо навчального проекта // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 3/10.
16.

Задворна С. Способи структурування навчальної інформації у педагогічних студіях // Нова пед. думка. - 2012. - № 1.
17.

Ашеров А. Т. Системный подход к разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы организации учебного процесса. Часть 1 концептуальная // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23.
18.

Куванликов Э. О. О реализации синергетического подхода в конструктивно-проективной деятельности педагога // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2011. - Вип. 22.
19.

Буряк В. К. Метод проектів та формування ключових компетенцій // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31.
20.

Спірін О. М. Характерні вимоги до цілей та змісту кредитної освітньої технології // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського