РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000427806<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ашеров А. Т. 
Системный подход к разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы организации учебного процесса. Часть 1 концептуальная / А. Т. Ашеров, Г. И. Сажко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23. - С. 205-211. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

На основе многолетнего опыта авторов по разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы (МРС) организации учебного процесса на кафедре информатики и компьютерных технологий УИПА описан и структурирован комплекс проблем, объективно возникающих при внедрении МРС как основы кредитно-модульной системы.

На основі багатолітнього досвіду авторів з розробки і впровадження модульно-рейтингової системи (МРС) організації навчального процесу на кафедрі інформатики і комп'ютерних технологій УІПА описано і структуровано комплекс проблем, що об'єктивно виникають у процесі впровадження МРС як основи кредитно-модульної системи.

On the basis of long-term experience of authors in development and introduction of the module-rating system of organization of educational process in the department of informatics and computer technologies of UIPA, complex of problems, objectively arising at introduction of module- rating system as a base of the credit-module system is described and structured.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського