РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (30)Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311,0<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Аносов І. П. Сучасний освітній процес: антропологічний аспект. — К.: Твім інтер, 2003
2.

Аносов І. П. Теоретико-концептуальні засади антропологізму у сучасних освітніх перетвореннях (до постановки проблеми). — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
3.

Колос В. В. Эволюция и тенденции развития информационно-образовательных сред. — 2005 // Управляющие системы и машины.
4.

Задорожна Л. К. Педагогічна антропологія в соціально-філософському контексті : Автореф. дис... канд. філософ. наук. — О., 2007
5.

Лучко О. М. Розвиток ідеї природовідповідності в українській педагогічній науці (кінець XVIII - XX ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — К., 2004
6.

Аносов І. П. Антропологічний вимір якості сучасної вищої освіти: проблеми методології, досвід, рецепції : монографія. — Мелітополь, 2010
7.

Аверіна Т. М. Антропологічні засади педагогічної творчості у вітчизняній педагогіці XX століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01. — Ялта, 2010
8.

Порубай Т. М. Антропологічні засади педагогічної творчості у вітчизняній педагогіці XX століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01. — Ялта, 2010
9.

Приходько В. В. Інноваційна реформа вищої освіти в сучасній Україні : монографія. — Д.: Пороги, 2010
10.

Дмитренко Г. А. Людиноцентризм освіти в контексті підвищення якості трудового потенціалу : монографія. — К.: Дорадо-Друк, 2012
11.

Грама Г. П. Розвиток професійної освіти у контексті "педагогічної антропології" К. Д. Ушинського і сучасності. — 2010 // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол.
12.

Пилипчук В. В. Філософсько-релігійно-педагогічна соборність ціннісних орієнтирів сучасного професіонала // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5.
13.

Дічек Н. П. Педагогічна антропологія - рушій еволюції вітчизняних педагого-експериментальних досліджень (ост. третина ХІХ - початок ХХ ст.) // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2.
14.

Шамрай В. Освітній проект модерну і суспільство сьогодення // Філос. освіти. - 2007. - № 1.
15.

Сухомлинська О. В. Розвиток особистості та освіта: історичний вимір // Шлях освіти. - 2008. - № 2.
16.

Бондаренко Л. О. Акмеологія та аксіологія - нові пріоритети освіти // Пед. вісн.. - 2010. - № 2.
17.

Гораш К. Впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників як наукова проблема // Нова пед. думка. - 2010. - № 2.
18.

Щекатунова Г. Організаційно-педагогічні умови інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу // Нова пед. думка. - 2010. - № 2.
19.

Дехтяр Є. С. Культура мислення як основа особистісного саморозвитку // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29.
20.

Долгая Н. В. Різні підходи до трактування поняття «педагогічний професіоналізм» у наукових дослідженнях // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського