Пошуковий запит: (<.>U=Ч30 в05$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 265
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сагуйченко В. В. Післядипломна педагогічна освіта: тенденції розвитку : монографія. — Суми: Університетська книга, 2023
|
2. |
Копытко М. И. Доминанты влияния глобализации на модель образования в Украине в контексте укрепления социальной безопасности государства // Проблемы упр. и информатики. - 2019. - № 2.
|
3. |
Ажажа М. А. Державне управління модернізацією вищої освіти в Україні : монографія. — Запоріжжя: Класич. приват. ун-т, 2019
|
4. |
Хмелевська О. М. Освіта для сталого розвитку: зміст та інституції // Демографія та соц. економіка. - 2018. - № 1.
|
5. |
Юлдашев С. О. Про концепцію інтенсивного розвитку освіти і науки в умовах переходу до суспільства знань // Юрид. вісн. Повітр. і косм. право : Наук. пр. Нац. авіац. ун-ту. - 2017. - № 3.
|
6. |
Мельник Л. Ю. Науково-концептуальні підходи щодо формування суспільства знань в інформаційному суспільстві // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 875.
|
7. |
Нечитайло И. С. Изменение общества через изменение образования: иллюзия или реальность? : монография. — Харьков: Изд-во НУА, 2015
|
8. |
Ліпін М. Освіта як простір розвитку сутнісних сил особистості // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2015. - № 3.
|
9. | Провідна роль освітнього досвіду в становленні особистості : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 05 - 25 квіт. 2015 р., Дніпропетровськ. — Дніпропетровськ: Акцент, 2015
|
10. |
Гаращук О. В. Освітня домінанта як каталізатор динамічного соціально-економічного розвитку // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2015. - № 4.
|
11. |
Воробйова Л. С. Людський вимір глобалізації освіти : монографія. — Ірпінь: Вид-во Нац. ун-ту ДПС України, 2015
|
12. |
Федорець В. Аналіз актуальних проблем кардіологічного здоров'я як шлях до формування базисних цінностей сучасної педагогіки // Нова пед. думка. - 2014. - № 1.
|
13. |
Ogneviuk V. Scientific direction of integrated research of education - osvitolohiya // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2014. - № 1/2.
|
14. |
Алєксєєнко Т. Ф. Доброчинність як засіб формування соціально значущих якостей особистості: теоретико-методологічний аспект // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 1.
|
15. |
Овдієнко Л. Н. Соціально-історична сутність освіти: сучасний вимір // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 1.
|
16. |
Черняк С. Г. Особистісно-соціальне виховання: ретроспективний аналіз (кінець XIX - початок XXI ст.) : монографія. — Київ: Академперіодика, 2014
|
17. |
Корсак К. Футурологічні вимоги до освіти і науки у новому столітті // Вища освіта України. - 2014. - № 1.
|
18. |
Балута Т. Глобализация общества и институт образования: проблемы адаптации // Наук. вісн.. - 2014. - № 2.
|
19. | Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали регіон. наук.-практ. семінару, 11 квіт. 2014 р. — Полтава: АСМІ, 2014
|
20. |
Токменко О. П. Гендерний підхід у системі освіти США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01. — Житомир, 2014
|
| |