РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (359)Журнали та продовжувані видання (5034)Автореферати дисертацій (36)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 442
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Шклярук С. Г. Лицензионное соглашение. Соглашение франчайзинга : Метод. пособие. — К.: Нора-принт, 1999
2.

Куценко Ю. Е. Методы проектирования и транспортирования товара при механизации, автоматизации, машинизации в сетях рынка. — К., 1999
3.

Махмудов Х. З. Обурунтування витрат на рекламу. — 1999 // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту.
4.

Махмудов Х. З. Реклама в системі маркетингу (теоретичні і практичні аспекти). — Полтава: Полтава, 1997
5.

Лисица Н. М. Реклама в современном обществе. — Х.: Основа, 1999
6.

Ромат Е. В. Реклама : Учеб. для студ. спец. "Маркетинг". — 3-е изд., перераб. и доп. — К.: НВФ "Студцентр"; Х., 2000
7.

Омельяненко Ю.  Рекламна лексика як фактор стимулювання збутової діяльності на ринку товарів та послуг. — 1999 // Торгівля і ринок України.
8.

Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент : Навч. посіб. — К., 1998
9.

Обрытько Б. А. Рекламный менеджмент : Конспект лекций. — К., 2000
10.

Соломіцька О. М. Дизайн реклами як фактор впливу на ефективність діяльності підприємств торгівлі. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
11.

Водопьянова Е. Ю. Информационно-коммуникативный аспект рекламы. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
12.

Кузьменко К. В. Інституціональні основи ринку рекламної продукції. — 2005 // Вісн. Нац. авіац. ун-ту.
13.

Михуринская Е. А. Некоторые аспекты организации сферы торговли как элемента системы комплексного обслуживания рекреантов. — 2004 // Економіка пром-сті.
14.

Єслікова О.  Презентація як різновид рекламної діяльності. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
15.

Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент : Навч.-метод. посіб. для самостійн. вивчення дисципліни. — К., 2002
16.

Ромат Є. В. Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. — К.: Студцентр, 2003
17.

Добрянська О. А. Методологічні засади формування оцінки рекламної роботи. — 2001 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. оцінки соц.-екон. процесів: Щорічник наук. пр.
18.

Петропавловська С. Є. Рекламний менеджмент : Курс лекцій. — К.: НАУ, 2003
19.

Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент : Навч. посіб. — 2-е вид., доповн. — К., 2003
20.
Управление рекламной деятельностью торговых предприятий на основе маркетинга. — Донецк, 2002
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського