РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000063744<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Петропавловська С. Є. 
Рекламний менеджмент : Курс лекцій / С. Є. Петропавловська, С. М. Подрєза; Нац. авіац. ун-т. - К. : НАУ, 2003. - 76 c. - Бібліогр.: с. 71. - укp.

Визначено роль менеджменту у рекламному бізнесі. Розкрито сутність рекламного бізнесу. Висвітлено особливості розвитку українського рекламного ринку. Наведено характеристику основних засобів реклами. Розглянуто питання формування рекламного бюджету.

Определена роль менеджмента в рекламном бизнесе. Раскрыта сущность рекламного бизнеса. Освещены особенности развития украинского рекламного рынка. Приведена характеристика основных средств рекламы. Рассмотрены вопросы формирования рекламного бюджета.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-212.1 я73-2 + Ч620.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642341 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського