Махмудов Х. З. Реклама в системі маркетингу (теоретичні і практичні аспекти) / Х. З. Махмудов, В. М. Рабштина. - Полтава : Полтава, 1997. - 195 c. - Бібліогр.: с. 195. - укp.Розглядаються сутність і значення реклами, основні вимоги до організації рекламного впливу, психологія та дієвість реклами. Висвітлюються організаційні форми рекламної діяльності, її планування; вибір засобів реклами та каналів її розповсюдження; вузлові засади підготовки тексту реклами; значення та різновиди рекламної кореспонденції; оформлення, виробництво та розсіювання засобів реклами; концепція комунікативності, її сутність і методи; контроль і ревізія рекламної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА587145 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|