РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000022306<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Махмудов Х. З. 
Реклама в системі маркетингу (теоретичні і практичні аспекти) / Х. З. Махмудов, В. М. Рабштина. - Полтава : Полтава, 1997. - 195 c. - Бібліогр.: с. 195. - укp.

Розглядаються сутність і значення реклами, основні вимоги до організації рекламного впливу, психологія та дієвість реклами. Висвітлюються організаційні форми рекламної діяльності, її планування; вибір засобів реклами та каналів її розповсюдження; вузлові засади підготовки тексту реклами; значення та різновиди рекламної кореспонденції; оформлення, виробництво та розсіювання засобів реклами; концепція комунікативності, її сутність і методи; контроль і ревізія рекламної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587145 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського