РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (26)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)0-131-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Черняєва А. О. Необхідність фінансування маркетингових послуг бізнес-структур в Україні // Бізнес Інформ. - 2023. - № 3.
2.

Fareniuk Y. Principles of effective planning of advertising activity in the 21st century // Економіка України. - 2023. - № 2.
3.

Жегус О. В. Маркетингова аналітика в забезпеченні відновлення та розвитку суб'єктів бізнесу в Україні // Бізнес Інформ. - 2023. - № 7.
4.
Методологія керування бізнесом в умовах цифровізації : монографія. — Харків: Вид-во Іванченка І. С, 2022
5.
Адаптація управління бізнес-процесами в умовах цифровізації економіки: теоретичні засади : монографія. — Одеса: ДУ ІРЕЕД НАН України, 2022
6.
Управління бізнесом: структурні зміни, маркетингові та правові аспекти : монографія. — Київ: Центр учбової літітератури, 2022
7.

Біленко Д. В. Інноваційні державно-приватні проєкти як напрям зміцнення місцевих фінансів // Бізнес Інформ. - 2021. - № 10.
8.

Ослопова М. В. Ієрархія маркетингових концепцій: логіко-історичний аналіз // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2021. - № 1.
9.

Клімович С. О. Відносини з урядом (Government Relations) як особливий вид комунікації громадськості і бізнесу з владою в Україні : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.01. — Київ, 2021
10.

Захаркіна Л. С. Теоретико-методологічні засади вартісно-орієнтованого підходу до управління бізнесом // Бізнес Інформ. - 2021. - № 7.
11.

Басюркіна Н. Й. Важливість творчості в креативному механізмі управління бізнесом // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2021. - № 3.
12.

Мамчуровський В. Нейро-нечітка модель інформаційної технології комплексної оцінки рівня успішності startup-проєктів // Техн. науки та технології. - 2021. - № 4.
13.

Писаренко Н. Л. Соціальний бізнес та соціальна складова в концепції маркетингової діяльності // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 17.
14.

Мединська Т. М. Інформаційні технології оцінювання якості бізнес-процесів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06. — Київ, 2020
15.

Сероклин Л. В. Реалізація партнерських відносин в договорах концесії в умовах відновлення економіки України // Наук. вісн. Полісся. - 2020. - № 2.
16.

Валінкевич Н. В. Фінансова складова управління бізнесом // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 2.
17.

Ципліцька О. О. Мотиваційний механізм підприємництва в умовах модернізації національної економіки // Стратегія розвитку України. - 2019. - № 1.
18.

Перит І. О. Перспективи впровадження Kanban в управління бізнесом вітчизняних суб'єктів господарювання // Бізнес Інформ. - 2019. - № 8.
19.

Пеняк Ю. С. Інформаційне забезпечення суб'єкта господарювання в сучасній системі управління конкурентноспроможністю // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 2.
20.

Бітюк І. М. Процеси бізнес-інкубування в системі заходів регіональної політики : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05. — Черкаси, 2019
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського