РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000805672<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Басюркіна Н. Й. 
Важливість творчості в креативному механізмі управління бізнесом / Н. Й. Басюркіна, А. В. Гріщенко, О. М. Ласкаєв // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2021. - № 3. - С. 44-49. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрита актуальність використання творчості в роботі сьогоднішніх підприємств як переваги в збільшенні доходів організацій. Проаналізовано та зазначено, що 82 % опитаних керівників погоджуються з цим та готові використовувати креативність в управлінні бізнесом для збільшення частки ринку, спонукати співробітників мислити поза нормами й експериментувати. До основних переваг можна віднести: техніки креативного мислення, готовність експериментувати, впровадження та використання інновацій, стимулювання розуму, покращення співпраці між робітниками. Визначені основні способи підвищення творчості та креативності співробітників на робочому місці, які керівники підприємств можуть використовувати для подальшого розвитку: заохочення відкритості, що можливо, якщо вислухати різні ідеї співробітників; сприяння різноманітності, що можливо за умови залучення різних відділів до праці разом, щоб поглянути кожному на ситуацію з різних боків; запровадження гнучкого графіку роботи, що нададуть співробітникам більше свободи; проведення мозкових штурмів, що допоможе генерувати ідеї для бізнесу; заохочення додаткових перерв для співробітників протягом робочого дня, щоб зберегти психічне та фізичне їх здоров'я; заохочення ризиків та експериментів; винагородження творчості співробітників, що дасть можливість встановити цінності та продемонструвати важливість у культурі компанії та сприяти творчим підходам. Запропоновані практичні напрями роботи підприємства, що можуть використовувати зазначені способи: креативність у маркетингу, використовуючи різноманітні практики залучення та просування; креативність у продажах, використовуючи чуйний та індивідуальний підхід до клієнтів; креативність у вирішенні проблем зміни, адаптації, комбінації асортименту, застосовуючи техніку SCAMPER.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського