РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (24)
Пошуковий запит: (<.>U=Т.р(4УКР)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 93
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Баханов К. О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі. — Запоріжжя: Просвіта, 2000
2.

Удод О. А. Історія: осягнення духовності. — К.: Генеза, 2001
3.

Баханов К. О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі : Моногр. — Запоріжжя: Просвіта, 2004
4.

Баханов К. О. Оновлення змісту сучасної шкільної історичної освіти : Моногр. — Донецьк: ТОВ "Юго-Восток, ЛТД", 2005
5.

Терно С. О. Технологія формування історичних понять в учнів 9-го класу загальноосвітньої школи : Посіб. для вчителя. — Запоріжжя: Просвіта, 2002
6.
Методичний вісник історичного факультету. — Х., 2002. — 125 с. - (Метод. сер.; N 1).
7.

Коломієць С. С. Методологічні принципи та методика викладання історії України в навчальних закладах аграрного профілю. — 2002 // Пробл. історії України: факти, судження, пошуки.
8.

Реєнт О. П. Україна і Росія: Погляд на історію двох народів (до проблеми спільного підручника). — 2002 // Пробл. історії України: факти, судження, пошуки.
9.

Удод О.  Сучасні українські підручники з історії в оцінці польських і німецьких істориків. — 2003 // Пробл. історії України: факти, судження, пошуки: Міжвід. зб. наук. пр.
10.

Вашкевич В. М. Історична свідомість молоді: політологічний концепт : Моногр. — К.: Світогляд, 2005
11.

Пометун О. І. Методика навчання історії в школі. — К.: Генеза, 2005
12.

Пометун О. І. Методика навчання історії в школі. — К.: Генеза, 2006
13.
Методичний вісник історичного факультету N 4 Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 167 с.
14.

Чубур Н. В. Особистісно-орієнтоване навчання старшокласників на уроках історії (психолого-методичний аспект) : Моногр. — К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2006
15.

Гирич І.  Страсті навколо підручників з історії: підручник як головний засіб будівництва держави. — 2007 // Пробл. історії України: факти, судження, пошуки: міжвід. зб. наук. пр.
16.

Баханов К. О. Сучасна шкільна історична освіта: інноваційні аспекти : Моногр. — Донецьк: Юго-Восток, 2005
17.

Вакулишин С.  Педагогічні аспекти у справі відновлення історичної правди. — 2008 // Пробл. історії України: факти, судження, пошуки: міжвід. зб. наук. пр.
18.

Турянская О. Ф. Теория и практика личностно ориентированного обучения истории в школе : монография. — Луганск, 2008
19.

Удод О. А. Дидактика історії: яким має бути універсальний підручник з української історії. — 2005 // Укр. іст. журн.
20.

Вашкевич В.  Методика викладання історії: необхідність оновлення. — 2005 // Політ. менеджмент.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського