РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Журнали та продовжувані видання (1)
Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит:
(<.>I=Ж74206<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
125
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Маринів В. І.
Трансформація навчального процесу в умовах пандемії COVID-19: кейс Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
2.
Півень М. Г.
Інноваційні підходи до запровадження STEM-навчання на уроках історії
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
3.
Спасьонова С. О.
Методи та прийоми розвитку мотиваційної сфери учнів на уроках географії
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
4.
Лільчицький О. В.
Мотиваційна сфера вдосконалення фізичної підготовленості студентів мистецької освіти в ігрових видах спорту
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
5.
Голіяд І. С.
Практичний досвід розвитку творчого потенціалу і креативності майбутніх учителів трудового навчання та технологій в умовах дистанційного навчання
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
6.
Дерев'янко О. О.
Модернізація компетентнісного навчання молодших школярів із порушеннями зору через використання адаптованих прийомів STEM-освіти (методична розробка)
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
7.
Кудляк В. М.
Трансдисциплінарний підхід у висвітленні музейних артефактів засобами сучасних когнітивних технологій
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
8.
Шаповалов Є. Б.
Таксономізація експедиційних дослідницьких результатів учнів в умовах наукової освіти
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
9.
Білик Ж. І.
Розвиток дослідницької компетентності у майбутніх вчителів предмета "Основи здоров'я" із застосуванням STEАM-технології
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2023. - № 1.
10.
Holiiad I. S.
Pedagogical conditions of digital competencies formation of specialists in the information and educational environment
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2023. - № 1.
11.
Водоп'ян Н. І.
Створення цифрового освітнього середовища для проведення дистанційного біологічного практикуму
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2023. - № 1.
12.
Балтремус В. Є.
Соціалізація старших підлітків у демократичних школах
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2023. - № 1.
13.
Шевченко І. М.
Освітні традиції дослідницького навчання та створення навчального осередку для молодших школярів у системі Малої академії наук України
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
14.
Сергеєва Л. М.
Організація професійної підготовки фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
15.
Андрєєв А. М.
Засоби здійснення психолого-педагогічного супроводу розвитку в учнів здібностей до пошуку ідей під час науково-дослідницької діяльності
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2023. - № 1.
16.
Воронкін О. С.
Методичні особливості використання датчиків смартфону в шкільному лабораторному практикумі з фізики (на прикладі Phyphox)
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
17.
Лобода С. М.
Роль та місце взаємооцінювання в навчанні студентів технічних спеціальностей
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 2.
18.
Мацюк В. М.
Формування дослідницької компетентності учнів гімназій
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 2.
19.
Олійник І. В.
Тренінгові технології як ефективний інструмент оптимізації в майбутніх докторів філософії мотивації та цілепокладання до дослідницької діяльності
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 2.
20.
Kuzmenko O. S.
Methodical features of implementation of the relationship between symmetry and asymmetry based on STEM education
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 2.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського