РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 125
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Маринів В. І. Трансформація навчального процесу в умовах пандемії COVID-19: кейс Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
2.

Півень М. Г. Інноваційні підходи до запровадження STEM-навчання на уроках історії // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
3.

Спасьонова С. О. Методи та прийоми розвитку мотиваційної сфери учнів на уроках географії // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
4.

Лільчицький О. В. Мотиваційна сфера вдосконалення фізичної підготовленості студентів мистецької освіти в ігрових видах спорту // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
5.

Голіяд І. С. Практичний досвід розвитку творчого потенціалу і креативності майбутніх учителів трудового навчання та технологій в умовах дистанційного навчання // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
6.

Дерев'янко О. О. Модернізація компетентнісного навчання молодших школярів із порушеннями зору через використання адаптованих прийомів STEM-освіти (методична розробка) // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
7.

Кудляк В. М. Трансдисциплінарний підхід у висвітленні музейних артефактів засобами сучасних когнітивних технологій // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
8.

Шаповалов Є. Б. Таксономізація експедиційних дослідницьких результатів учнів в умовах наукової освіти // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
9.

Білик Ж. І. Розвиток дослідницької компетентності у майбутніх вчителів предмета "Основи здоров'я" із застосуванням STEАM-технології // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2023. - № 1.
10.

Holiiad I. S. Pedagogical conditions of digital competencies formation of specialists in the information and educational environment // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2023. - № 1.
11.

Водоп'ян Н. І. Створення цифрового освітнього середовища для проведення дистанційного біологічного практикуму // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2023. - № 1.
12.

Балтремус В. Є. Соціалізація старших підлітків у демократичних школах // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2023. - № 1.
13.

Шевченко І. М. Освітні традиції дослідницького навчання та створення навчального осередку для молодших школярів у системі Малої академії наук України // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
14.

Сергеєва Л. М. Організація професійної підготовки фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
15.

Андрєєв А. М. Засоби здійснення психолого-педагогічного супроводу розвитку в учнів здібностей до пошуку ідей під час науково-дослідницької діяльності // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2023. - № 1.
16.

Воронкін О. С. Методичні особливості використання датчиків смартфону в шкільному лабораторному практикумі з фізики (на прикладі Phyphox) // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 3.
17.

Лобода С. М. Роль та місце взаємооцінювання в навчанні студентів технічних спеціальностей // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 2.
18.

Мацюк В. М. Формування дослідницької компетентності учнів гімназій // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 2.
19.

Олійник І. В. Тренінгові технології як ефективний інструмент оптимізації в майбутніх докторів філософії мотивації та цілепокладання до дослідницької діяльності // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 2.
20.

Kuzmenko O. S. Methodical features of implementation of the relationship between symmetry and asymmetry based on STEM education // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського