РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (36)
Пошуковий запит: (<.>A=Біловодська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Біловодська О. А. Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2020. - № 5.
2.

Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 846.
3.

Біловодська О. А. Застосування засобів маркетингу за розроблення інноваційного товару. — 2008 // Пробл. науки.
4.

Біловодська О. А. Застосування засобів маркетингу та розроблення інноваційного товару. — 2009 // Пробл. науки.
5.

Біловодська О. А. Оптимізація торгової площі підприємства на основі логістичного підходу як засіб раціоналізації ресурсного забезпечення // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2015. - № 2.
6.

Біловодська О. А. Формування і реалізація інвестиційних стратегій інноваційного розвитку підприємств: сутність, основні складові та оцінка // Бізнес Інформ. - 2016. - № 11.
7.

Біловодська О. А. Дослідження сутності логістичного аутсорсингу як чинника ефективного функціонування вітчизняних підприємств // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12.
8.

Біловодська ОЕкономіко-математичне моделювання товароруху // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2015. - № 4.
9.

Біловодська О. А. Теоретичні засади формування та реалізації державної інноваційної політики й її узгодження з інноваційною політикою підприємства. — 2007 // Пробл. науки.
10.

Ілляшенко С. М. Застосування маркетингових методів оцінки інноваційної продукції. — 2007 // Пробл. науки.
11.

Біловодська О. А. Системний аналіз і вдосконалення теоретико-методологічних підходів до вибору напрямів інноваційного розвитку підприємств. — 2004 // Пробл. науки.
12.

Біловодська О. А. Оптимізація та економічне обгрунтування вибору напрямів інноваційного розвитку підприємств машинобудування. — 2008 // Пробл. науки.
13.

Біловодська О. А. Особливості та тенденції розвитку вітчизняного ринку соковмісних негазованих напоїв. — 2007 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
14.

Біловодська О. А. Оптимізація та економічне обурунтування вибору напрямів інноваційного розвитку підприємств машинобудування. — 2008 // Пробл. науки.
15.

Біловодська О. А. Теоретичні засади формування та реалізації державної інноваційної політики й її узгодження з інноваційною політикою підприємства. — 2008 // Пробл. науки.
16.

Біловодська О. А. Методологічні засади маркетингової політики розподілу інноваційної продукції промислових підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Рівне, 2019
17.
Маркетинг. Світовий досвід та український вимір : підручник. — Вид. 2-ге. — Київ: Ліра-К, 2024
18.
Інноваційні напрямки розвитку міжнародної електронної комерції та готельно-ресторанної справи : колект. монографія. — Харків: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2021
19.
Використання соціально-етичного маркетингу для забезпечення сталого розвитку в Україні : монографія. — Суми: Триторія, 2021
20.
Інструменти та методи управління знаннями в системі інноваційного розвитку організацій : [монографія]. — Суми: Триторія, 2019
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського