РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (22)
Журнали та продовжувані видання (1)
Наукова періодика України (36)
Пошуковий запит:
(<.>A=Біловодська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
31
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Біловодська О
. А.
Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами
//
Формування ринк. відносин в Україні
: зб. наук. пр. - 2020. - № 5.
2.
Біловодська О
. А.
Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності
//
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
. - 2016. - № 846.
3.
Біловодська О
. А.
Застосування засобів маркетингу за розроблення інноваційного товару
. — 2008 //
Пробл. науки
.
4.
Біловодська О
. А.
Застосування засобів маркетингу та розроблення інноваційного товару
. — 2009 //
Пробл. науки
.
5.
Біловодська О
. А.
Оптимізація торгової площі підприємства на основі логістичного підходу як засіб раціоналізації ресурсного забезпечення
//
Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка
. - 2015. - № 2.
6.
Біловодська О
. А.
Формування і реалізація інвестиційних стратегій інноваційного розвитку підприємств: сутність, основні складові та оцінка
//
Бізнес Інформ
. - 2016. - № 11.
7.
Біловодська О
. А.
Дослідження сутності логістичного аутсорсингу як чинника ефективного функціонування вітчизняних підприємств
//
Бізнес Інформ
. - 2014. - № 12.
8.
Біловодська О
.
Економіко-математичне моделювання товароруху
//
Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту
. - 2015. - № 4.
9.
Біловодська О
. А.
Теоретичні засади формування та реалізації державної інноваційної політики й її узгодження з інноваційною політикою підприємства
. — 2007 //
Пробл. науки
.
10.
Ілляшенко С. М.
Застосування маркетингових методів оцінки інноваційної продукції
. — 2007 //
Пробл. науки
.
11.
Біловодська О
. А.
Системний аналіз і вдосконалення теоретико-методологічних підходів до вибору напрямів інноваційного розвитку підприємств
. — 2004 //
Пробл. науки
.
12.
Біловодська О
. А.
Оптимізація та економічне обгрунтування вибору напрямів інноваційного розвитку підприємств машинобудування
. — 2008 //
Пробл. науки
.
13.
Біловодська О
. А.
Особливості та тенденції розвитку вітчизняного ринку соковмісних негазованих напоїв
. — 2007 //
Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка
.
14.
Біловодська О
. А.
Оптимізація та економічне обурунтування вибору напрямів інноваційного розвитку підприємств машинобудування
. — 2008 //
Пробл. науки
.
15.
Біловодська О
. А.
Теоретичні засади формування та реалізації державної інноваційної політики й її узгодження з інноваційною політикою підприємства
. — 2008 //
Пробл. науки
.
16.
Біловодська О
. А.
Методологічні засади маркетингової політики розподілу інноваційної продукції промислових підприємств
: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Рівне, 2019
17.
Маркетинг. Світовий досвід та український вимір
: підручник. — Вид. 2-ге. — Київ: Ліра-К, 2024
18.
Інноваційні напрямки розвитку міжнародної електронної комерції та готельно-ресторанної справи
: колект. монографія. — Харків: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2021
19.
Використання соціально-етичного маркетингу для забезпечення сталого розвитку в Україні
: монографія. — Суми: Триторія, 2021
20.
Інструменти та методи управління знаннями в системі інноваційного розвитку організацій
: [монографія]. — Суми: Триторія, 2019
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського