РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000203671<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Біловодська О. А. 
Застосування засобів маркетингу за розроблення інноваційного товару / О. А. Біловодська // Пробл. науки. - 2008. - № 12. - С. 22-30. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Оцінено рівень і достатність інноваційного потенціалу за інтелектуальною, інформаційною, науково-дослідною та інтерфейсною складовими підприємства ТОВ ПП ЗІП, яке спеціалізується на виробництві і збуті лакофарбової продукції та пропонує послуги власних колор-студій ТМ Triora. Визначено рівень ризику виведення нової продукції на ринок, розроблено систему заходів із його зниження та розраховано ефективність реалізації інноваційної продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського